کد خبر: 833002
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تأکید کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید در مساجد به‌کارگیری شوند.
حمید دامغانی  در گردهمایی بسیج طلاب و روحانیان و حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه شهرستان شاهرود که در راستای همدلی و هم‌افزایی بیشتر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به وضع شهرستان شاهرود در ابعاد مختلف، به لزوم حضور طلاب و روحانیون در صحنه اشاره کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز نیاز داریم تا طلاب و روحانیون و حوزه‌های علمیه در برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج همکاری داشته باشند و نیازهای اعتقادی، اخلاقی و معرفتی بسیجیان را پاسخ داده و شبهات را برطرف کنند.
وی افزود: طلاب و روحانیان باید در موضوع اعزام مبلغ به روستاها و مناطق مختلف در راستای تبلیغ، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و اردوهای راهیان نور با بسیج همکاری تنگاتنگ داشته باشند و با توجه به رسالتی که دارند، انجام وظیفه کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه باید فرماندهان پایگاه‌های بسیج در مساجد به‌کارگیری شوند، گفت: انتظار داریم برای انجام فعالیت‌های بهتر و اثرگذارتر بسیج در مسجد و همکاری دوجانبه، فرماندهان بسیج در مساجد از اعضای هیأت امنا باشند تا این تعامل بیشتر شود و به اهداف موردنظر برسیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر