کد خبر: 832968
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
مدیرکل دادگستری استان البرزتاکید کرد
مدیرکل دادگستری استان البرزدر همایش قضایی نیروهای مسلح گفت: برای مقابله و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های مختلف، باید معضلات اجتماعی به طور مداوم از سوی پلیس و دستگاه قضایی رصد شود.

احمد فاضلیان طی سخنانی اظهار داشت: ایجاد و برقراری امنیت در جامعه و از آن مهم‌تر ایجاد احساس امنیت در قلوب شهروندان از مهمترین وظائفی است که دستگاه قضایی و همچنین پلیس و نیروهای مسلح بر عهده دارند.

وی افزود: تمام تلاش‌های صورت گرفته در این جهت است که مخلان آرامش و امنیت در جامعه، لحظه‌ای احساس امنیت نکرده و مطمئن باشند که پلیس، نیروهای مسلح، نیروهای اطلاعاتی و در نهایت دستگاه قضایی بی‌وقفه با آنها مبارزه کرده و عرصه را بر مخلان نظم و امنیت تنگ می‌کند.

مدیرکل دادگستری استان البرز تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌هایی که در سال‌های گذشته مورد توجه قرار داشته است، مقوله پیشگیری از وقوع جرم بوده و خوشبختانه این تلاش‌ها اثرگذاری مطلوبی در جامعه دارد.

فاضلیان گفت: در حال حاضر برخی از معضلات و آسیب‌ها مردم ما و به ویژه خانواده‌ها و جوانان را رنج می‌دهد و باید برای مقابله با این آسیب‌ها، به طور مداوم معضلات اجتماعی در کشور رصد شده و برای مقابله با آنها راهکارهای جدید طراحی و اجرا شود.

وی بیان داشت: یکی از نیازهای اصلی ما در این حوزه،‌ همکاری و تعامل میان دستگاه قضایی، پلیس و نیروهای مسلح و دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی است.

مدیرکل دادگستری استان البرز افزود: خوشبختانه پلیس رویکرد خوبی در حوزه پیشگیری از جرم دارد و اگر دستگاه‌های اجرایی در پیاده‌سازی طرح‌های فوق با پلیس همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند، نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

فاضلیان ادامه داد: با توجه به توسعه زندگی شهری و تغییر شیوه‌های زندگی، باید متناسب با این تغییرات، راهکارهای مقابله و پیشگیری از وقوع جرم نیز به روز شود و نیاز داریم که موضوع پیشگیری در برنامه ششم توسعه مورد توجه جدی مسؤولان ارشد کشور قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا جرمی اتفاق بیافتد، گفت: برای مقابله نیز باید همه دست به دست هم بدهیم و با همکاری و تعامل و اجرای طرح‌های پیشگیرانه، برای داشتن جامعه‌ای آرام و امن تلاش کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار