کد خبر: 832942
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان به دنبال ایفای نقش سازنده و مرجعیت علمی، فرهنگی و فکری در حوزه آذربایجان‌شناسی است.

محمد محمدپور در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی از بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و مختلفی برای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تعریف شده است که تحقق همه آن‌ها نیازمند همدلی و همراهی تمام نخبگان است.

وی با تقدیر از تلاش‌های هیأت مدیره و اقدامات علمی و پژوهشی صورت گرفت افزود: آثار و برکات بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان برای همه ی مردم و اصحاب فرهنگ و هنر، مشهود و ملموس خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید راه‌اندازی شده است، گفت: بنیاد، برنامه‌های خود را به مرکزیت شهر تبریز و در چهار استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، اردبیل و زنجان تعریف کرده است.

محمدپور با بیان این‌که بنیاد مطابق اساسنامه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های خود به صورت جدی تلاش می کند، گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و مختلفی برای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان تعریف شده است که تحقق همه آن‌ها نیازمند همدلی و همراهی تمامی نخبگان، صاحب‌نظران و اندیشمندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بنیاد تاکنون توانسته با مکاتبات، رایزنی‌ها، مذاکرات و جلسات متعدد با اصحاب فرهنگ، هنر و ادب، و مراکز علمی و پژوهشی، جایگاهی علمی و مرجع در کشور داشته باشد، افزود: این بنیاد، اعتبار خود را از حمایت های مردم و نخبگان و حضور و تلاش های صادقانه و جدی اساتید برجسته می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که با وجود مردمی موحد و دین مدار، چالش هویتی خاصی مشاهده نمی شود، گفت: اگر نتوانیم برای آینده تمهیدات، تدابیر و برنامه‌های کارشناسی‌شده اتخاذ کنیم، ممکن است با چالش های فرهنگی متعددی مواجه شویم لذا از این منظر نیز تحقق اهداف و برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدپور با اشاره به این‌که بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان به دنبال ایفای نقش سازنده و مرجعیت علمی، فرهنگی و فکری در حوزه آذربایجان شناسی است، از حمایت های بی دریغ شخص استاندار از بنیاد و تلاش های هیات مدیره و مساعی همراه با عشق و علاقه و دلسوزی وافر اساتید قدردانی کرد و آن را برای  بنیاد مغتنم دانست.

در این دیدار، هر یک از اعضای هیأت مدیره بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان و اساتید حاضر در نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود و  برخی از مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر