کد خبر: 832941
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز خبر داد:
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم بی دفاع سوریه، جبهه مقاومت و مدافعان حرم خبر داد.
احمد زارعی با اعلام این خبر افزود: این کمک ها که به دست آوارگان سوریه در حلب خواهد رسید شامل اقلامی همچون پتو، لباس گرم و غذا  به ارزش 350 میلیون ریال  و همچنین  700 میلیون ریال پول نقد است.
وی ادامه داد:  بسیجیان شهرداری، حوز ها و پایگاه های مقاومت تبریز همچنین در اقدامی مشابه  کمک نقدی خود را به مبلغ 1 میلیارد و 530 میلیون ریال به جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهدا کرد.
زارعی با اشاره به اینکه ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس با کمکهای خود ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال پشتیبان و یاری رسان جبهه های حق هستند اظهار داشت: مدافعان حرم از سرزمین و حریم اهلبیت دفاع میکنند و اگر در دوران مقدس رزمندگان اسلام مدافع ولایتفقیه، ارزشها و سرزمین ایران اسلامی بودند، امروز هم این رزمندگان مدافع حرم اهلبیت هستند و کمک همه جانبه به مدافعان حرم را یک وظیفه الهی و ملی است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز تاکید کرد: در حال حاضر با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری ما با دشمن در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور درگیر شده ایم مردم ایران جهت حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام از جان و مال خود دریغ نمی کنند و این پشتیبانی در همه حال ادامه داشته است.
وی افزود : خوشبختانه این کمک ها که در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم در حال جمع آوری است ، بصورت چشمگیر و مستمر در حال افزایش است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر