کد خبر: 832936
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بعد از گذشت 40 روز از درگذشت مسافران قطار تبریز- مشهد همچنان مطالبه خانواده‌های داغدار سرانجام روشنی نیافته است.

احمد علیرضا بیگی  اظهار کرد: با توجه به اینکه با تلاش نمایندگان استان در زمینه استیضاح وزیر راه و شهرسازی، قرار بر برگزاری جلسه کمیسیون عمران بود ولی به علت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این جلسه منتفی شد.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی بر فرار زیرکانه وزیر راه و شهرسازی از تیغ استیضاح اثر گذاشته است، گفت: با منتفی شدن جلسه کمیسیون عمران زمان برگزاری این جلسه معلوم نبوده و از این رو مطالبات خانواده‌های داغدار به سرانجام روشنی نرسیده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: به علت همزمانی مجلس با هفته سرکشی، از این رو جلسه کمیسیون عمران برای استیضاح وزیر بعد از دو هفته دیگر خواهد بود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم حق و حقوق و مطالبات خانواده‌ها جانباختگان این حادثه تأسف‌بار پایمال شده و به باد فراموشی سپرده شود.

بیگی تصریح کرد: باید وزیر پاسخگوی سؤالات نمایندگان باشد تا ما هم به عنوان نماینده مردم بتوانیم پاسخگوی منطقی به همشهریان و مخصوصاً خانواده‌های داغدار باشیم.

وی در پایان یادآور شد: هیچ یک از تعهدات دولت یازدهم در سفر استانی به تبریز بعد از گذشت 20 ماه تحقق نیافته و می‌توان این تعهدات را پروژه تبریز-بازرگان اشاره کرد که تنها وعده وعید بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر