کد خبر: 832924
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
زهرا مصطفوي دختر امام خميني (ره):
دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين با بيان اينكه مسئله فلسطين فرهنگي است كه هويت ما را تشكيل مي‌دهد، گفت: در واقع اين بخشي از وجود ما ايرانيان است.
به گزارش ايرنا، زهرا مصطفوي در هفتمين همايش «غزه نماد مقاومت» كه از سوي جمعيت دفاع از ملت فلسطين عصر ديروز در تالار انديشه حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد، افزود: جمعي كه در اين همايش حضور دارند همه به مسئله فلسطين و مقاومت مردم غزه ايمان و اعتقاد دارند و اين بسيار ارزشمند است. مصطفوي ضمن خيرمقدم به حاضران در اين نشست افزود: حضور شما در اين همايش بيانگر اين است كه شما مسئله فلسطين را به عنوان مسئله مهم و واجب انساني دنبال مي‌كنيد.

دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين ضمن قدرداني ويژه از حجت‌الاسلام و المسلمين علوي، وزير اطلاعات براي حضور در اين نشست، همچنين از اقدامات ارزشمند و فعاليت‌هاي انقلابي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام ياد كرد و نيز از خدمات مهم آيت‌الله هاشمي در حمايت از ملت فلسطين تقدير كرد.

 هفتمين همايش «غزه نماد مقاومت» با حضور نمايندگان جنبش‌هاي فلسطيني حماس و جهاد اسلامي، سفراي كشورهاي اسلامي و ديگر شخصيت‌هاي كشوري و لشكري عصر ديروز در تالار انديشه حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد. زهرا مصطفوي دختر حضرت امام خميني(ره) و رئيس و دبيركل جمعيت دفاع از ملت فلسطين، حجت‌الاسلام والمسلمين محمود علوي وزير اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن رحيميان، عضو هيئت امناي جمعيت دفاع از ملت فلسطين و توليت مسجد مقدس جمكران، نمايندگان جنبش‌هاي فلسطيني حماس و جهاد اسلامي، سفراي كشورهاي اسلامي و ديگر شخصيت‌هاي كشوري و لشكري از ديگر ميهمانان حاضر در اين همايش هستند. اين همايش هر ساله به مناسبت گراميداشت دلاوري‌هاي مردم غزه در شكست دشمن صهيونيستي در جنگ 22روزه سال 2008 ميلادي به همت جمعيت دفاع از ملت فلسطين و با مشاركت خبرگزاري قدس (قدسنا) برگزار مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار