کد خبر: 832903
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
اكبر محمودي
در حالي كه چند ماهي بيشتر به اتمام دوره چهارم شوراهاي شهر و روستا باقي نمانده است و اين انتظار مي‌رود كه اعضاي شوراهاي شهر به خصوص كلانشهرها بيشتر به وعده‌ داده شده خود در زمان انتخاب‌شدن بپردازند، اما متأسفانه حضور برخي اعضاي شوراهاي شهر كه از مردم رأي اعتماد خود را گرفته‌اند، در شهر و ميان شهروندان كمتر شده است. با رصد فضاهاي مجازی، مشخص مي‌شود كه برخي اعضاي شوراي شهر به جاي حضور در ميان شهروندان و رسيدگي به مسائل و مشكلات آنان بيشتر هم و غم خود را بر این گذاشته‌اند تا از طريق شبكه‌هاي مجازي و كانال‌هاي تلگرامي به مسائل و دغدغه‌هاي شخصي خود برسند!

 بايد گفت اصل كانال‌هاي تلگرامي و شبكه‌هاي مجازي پوششي شده است تا برخي از اعضاي شوراهاي شهر از هر فرصت و بهانه‌اي استفاده كنند و به جاي پيگيري  موضوعات از مبادي ذي‌ربط فقط حضور رسانه‌اي در شبكه‌اي مجازي داشته باشند. در اين ميان برخي از اعضاي شوراها هم با گرد آوردن عده‌اي به دور خود فقط به فكر پوشش‌هاي رسانه‌اي با هدف خاص خود هستند. بايد توجه داشت كه در كانال‌هاي تلگرامي و شبكه‌هاي مجازی ، مسائل و مشكلات بسياري از سوي شهروندان مطرح مي‌شود كه بعضاً نيز داراي مستنداتي هستند كه لازم است پيام‌ها رصد شود و از سوي مسئولان پاسخ مناسب ارائه شود، ولي برخي اعضاي شوراهاي شهر جايگاه خود را فراموش كرده‌اند كه وكيل شهروندان هستند و بايد به مسائل و مشكلات شهروندان رسيدگي كنند تا اينكه به فكر انتخاب شدن باشند.

يادآوري اين نكته نيز خالي از لطف نيست كه مردم عملكردها را رصد مي‌كنند، نه شعارها و مانورهاي تبليغاتي را.
به هر حال شبكه‌هاي مجازي در شرايط كنوني علاوه بر تهديد مي‌تواند به عنوان فرصتي باشد تا مردان عمل، آن را تابلوي رفتاري و كرداري خود كنند و عملكردهاي خود را به معرض ارزيابي واقعي قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار