کد خبر: 832778
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل از دستگاه برجسته‌نگار برخوردار شده و در آینده‌ای نزدیک از دستگاههای پرکنز و بهدید نیز بهره‌مند می‌شوند.

بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در دیداربا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اعلام اين مطلب گفت: خدمات و موفقیتهای بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل بسیار مطلوب است و همیشه نقش تأثیرگذاری در حضور فعال‌تر روشندلان استان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی داشته است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم دستگاه پرکنز و بهدید نیز به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی تحویل داده شود، افزود: تجهیز بخش روشندلان، کمک مؤثری برای تحقق فعالیتهای علمی و فرهنگی نابینایان و کم‌بینایان خواهد بود که امیدواریم بتوانیم اهداف خود را در این زمینه به زودی محقق سازیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: کسب مشاوره از کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان توسط مهدهای کودک در حوزه خرید کتاب امری لازم و ضروری است و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، سبب انس گرفتن این قشر با ارزشهای فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

ستاری برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای روشندلان و خانواده های آنها، خرید کتاب از بنیاد رودکی و اهدا به بخش روشندلان کتابخانه مرکزی و کمک برای راه‌اندازی بخش روشندلان کتابخانه عمومی شهید اسدی مشگین‌شهر را از دیگر برنامه‌های مدنظر خود اعلام کرده و بیان کرد: متأسفانه برخی از خانواده‌های روشندلان، نابینائی فرزندان خود را باور نکرده و لذا در هدایت آنها به سمت حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی، تعلل می‌ورزند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار