کد خبر: 832774
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
در حال حاضر ماهانه بالغ بر 4000 تن گاز مایع در سطح مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی توزیع می شود.
احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اعلام اين خبر گفت:

در حال حاضر میزان سهمیه تخصیص یافته گاز مایع به مشترکین نفت سفید شهری و روستایی مطلوب می باشد و باید شرکتهای گاز مایع و پیمانکاران آمادگی لازم در شرایط بحرانی قطعی احتمالی جریان گاز طبیعی را داشته باشند.

وی خاطرنشان كرد: امکان برخورد قانونی با شرکتهای متخلف و عوامل توزیع گاز برای این شرکت فراهم است و با متخلفین برخورد و به کمیته تخلفات شرکت معرفی خواهند شد.

مجرد با اشاره به تعامل و همراهی و کنترل و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت: مردم نگران تامین گازمایع خود نباشند چون اگر لازم باشد با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، بسیج و هلال احمر نسبت به توزیع کپسول گاز مایع در سطح شهر و روستاها اقدام خواهد شد.

در همين رابطه رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان هم گفت:نرخ مصوب کپسول یازده کیلویی 59000 ریال بوده و باید کلیه عوامل توزیع گاز مایع نرخ مصوب و شماره 124 سازمان صنعت معدن و تجارت را بر روی خودروهای خود نصب کنند

وقاری ضمن تاکید بر عرضه قانونمند از فعال شدن بازرسی های روزانه در کلیه محورهای شهری و روستایی خاطرنشان کرد: برای کلیه شرکتها،پیمانکاران و عوامل توزیع گاز مایع پرونده صنفی باز شده و در صورت اولین تخلف و صدور جریمه، مبلغ جریمه از ضمانتنامه 200 میلون ریالی وصول خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار