کد خبر: 832770
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل خبر داد
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: تعلیم و تربیت یکی از اهداف مهم و برنامه‌ریزی شده سازمان بسیج دانش‌آموزی است که در کنار اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری و مشارکت این دو نهاد این امر مهم در طول سال و در بین دانش‌آموزان مدارس استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ایرج نقی‌پور در همایش تجلیل ازاعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل اظهارکرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی در کنار آموزش و پرورش در تلاش است تا با برنامه‌ریزی و برگزاری متعدد فرهنگی،علمی و آموزشی در مسائل مختلف اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دانش‌آموزان تبیین کند.

وی انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه به ویژه دانش‌آموزان را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا دانش‌آموزان ما انقلابی باشند و انقلابی در جامعه و مدارس خود حرکت کنند.

نقی‌پور از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی،علمی و تربیتی در حوزه‌های مقاومت بسیج نواحی 19 گانه استان اردبیل خبرداد و افزود: ده‌ها برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی، علمی، پژوهشی و... با همکاری و مشارکت این حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی درسراسراستان اردبیل درمدارس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حرکت بزرگ دانش‌آموزان بسیجی  منطقه  محروم روستای نساز درساخت پهباد بیان کرد: این دانش‌آموزان بسیجی توانستند با این حرکت نشان دهند که دانش‌آموزان اردبیلی از هوش و زکاوت زیادی برخوردار هستند که باید از این نوع دانش‌آموزان خلاق تقدیرو آنها را به جامعه معرفی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر