کد خبر: 832769
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل خبر داد
معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از کمک 4 میلیارد ریالی خیرین به کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جعفر نوع‌خواه در جلسه تقدیر از اعضای انجمن احداث کتابخانه، ساخت و تجهیز کتابخانه عمومی بوستان در روستای نیارق نمین را نمونه‌ای از همت دولت و مشارکت خیرین در یک پروژه عمرانی فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: این کتابخانه در زمین اهدایی مردم و از محل اعتبارات دولتی ساخته و تجهیز شده و با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی (وقف عام) تکمیل شد.

وی مشارکت خیرین را منوط به حوزه ساخت و تکمیل ندانست و افزود: نیکوکاران می‌توانند در زمینه خرید و اهدای کتاب، تجهیز کتابخانه‌ها، تأمین مالی برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها و اهدای زمین نیز مشارکت داشته باشند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین ادامه داد: در طول سال جاری هفت قطعه زمین توسط خیرین جهت ساخت کتابخانه عمومی به این اداره اهدا شده است.

محمد فتحی برآورد مالی کمک‌های خیرین را 4 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در حال تدارک و آماده‌سازی شرایط برای برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان نمین هستیم.

در این جلسه یحیی عسگری مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان نمین نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خیرین نیکوکار شهرستان نمین را جزو یاورانی قلمداد کرد که هیچ وقت حوزه فرهنگ و کتابخانه‌های عمومی این منطقه را تنها نگذاشته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر