کد خبر: 832760
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خبر داد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از توزیع فراخوان طراحی و ساخت المان‌های نوروزی 96 با هدف استفاده از ایده و تفکر خلاق هنرمندان خبر داد.

هه‌تاو فریدونی در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری سنندج بر اساس رسالت کاری خود در آستانه سال نو و در راستای فضاسازی معابر و فضاهای عمومی اقدام به نصب المان‌های نوروزی می‌کند.

وی گفت: با هدف استفاده از تفکرات و ایده‌های خلاقانه و ایجاد آثار فرهنگی و هنری نو و ماندگار امسال نسبت به انتشار فراخوان ساخت و طراحی المان‌های نوروزی اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: موضوع فراخوان در حوزه‌های طراحی المان‌های عید نوروز، سفره هفت‌سین، نمادهای مرتبط با نوروز، نقاشی دیواری و نورپردازی میدان‌های اصلی شهر و معابر سطح شهر سنندج است.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام و ارائه آثار به دبیرخانه این فراخوان تا تاریخ دهم بهمن ماه سال‌جاری است و تمام طرح‌های رسیده به این دبیرخانه مورد بررسی کارشناسی و در صورت تایید کمیته فنی نسبت به عقد قرارداد و اجرای آن اقدام خواهد شد.

فریدونی اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی سازمان زیباسازی شهرداری سنندج واقع در خیابان امام روبروی اداره گمرک ارسال نمایند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 33157180 تماس حاصل کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج تصریح کرد: المان‌های شهری علاوه بر داشتن جنبه زیبایی و هویتی موجب ایجاد شور و نشاط، ارتقای کیفیت و سر زندگی فضای شهری شود.

وی در پایان از تمام طراحان، هنرمندان، متخصصان، علاقمندان و صاحبنظران در حوزه طراحی المان‌های نوروزی دعوت کرد با شرکت در این فراخوان و ارائه طرح‌های جذاب و دیدنی زیباسازی شهرداری را در زیباسازی سطح شهر در ایام نوروز 96 یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر