کد خبر: 832756
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان این که بیش از 11 میلیارد ریال برای ایجاد محور مواصلاتی جیلان- میامی مصوب شده است، گفت: راه اندازی این راه مواصلاتی در افزایش رونق گردشگری و اقتصادی در شهرستان شاهرود تاثیرگذار است.
 محمدرضا خباز  در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته خیج در دفتر امام جمعه این شهر افزود: دولت تدبیر و امید برنامه های ارزشمندی را برای رونق تولید، افزایش اشتغال و رفاه اجتماعی از سه سال گذشته در شهرستان شاهرود و سایر مناطق استان سمنان آغاز کرده است که آماده کردن زیر ساخت های جاده ای برای افزایش رونق گردشگری نمونه ای از این اقدامات است.
وی گفت: 43 دستگاه تابلو و چراغ چشمک زن در راه های مواصلاتی شهر کلاته خیج در سال جاری نصب شد که این تابلوهای هشداری در کاهش سانحه رانندگی موثر بوده است.
وی تصریح کرد: تلاش می شود در کمترین زمان ممکن، مطالبات بیمه گذاران محصولات کشاورزی این شهر در آینده ای نزدیک پرداخت شود تا تولید این محصولات با توان حداکثری در شهر کلاته خیج ادامه یابد.
خباز ادامه داد: در سال 95 برنامه های ارزشمندی به منظور تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری انجام شده است که پرداخت تسهیلات هفتاد میلیون ریالی بلاعوض برای راه اندازی این سامانه ها در استان سمنان از نمونه این اقدامات است.
استاندار سمنان اضافه کرد: هدف از حضور در مناطق مختلف استان سمنان ، بررسی مشکلات مردم است و باید خدمات دولت تدبیر و امید برای اقشار مردم در سراسر استان ملموس باشد.
وی گفت: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای رسیدگی به مشکلات چشمه های منطقه کلاته خیج در بودجه سال 96 در نظر گرفته شده است که با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از کمبود خشکسالی در کلاته خیج برطرف می شود.
خباز گفت: این اقدام های جزیی در شان و جایگاه مردم سرافراز شهر کلاته خیج نیست و باید قدم های موثرتری برای افزایش رفاه اجتماعی در این شهر برداریم.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از مطالبات و معوقات کارکنان شهرداری کلاته خیج براساس پیگیری پرداخت می شود و اعتبار خوبی برای ساماندهی زیرساخت ورودی این شهر در نظر گرفته شده است.
در این جلسه سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شاهرود، حجت الاسلام حمیدرضا شکری و چند تن از مدیران ارشد استانی حضور داشتند.
کلاته خیج در 45 کیلومتری شهرستان شاهرود قرار دارد و بیش از 6 هزار نفر جمعیت دارد.
کلاته خیج 74 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر