کد خبر: 832746
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
یک دانشمند ژاپنی کشف کرده است خوردن یک اسکوپ بستنی به عنوان صبحانه موجب ترقی غیرمنتظره مغزتان خواهد شد. یوشیهیکو کوگا، پروفسور دانشگاه کیورین توکیو، به منظور انجام یک آزمایش در این زمینه افراد را به خوردن سه قاشق پر بستنی به عنوان صبحانه تشویق کرد.
یک دانشمند ژاپنی کشف کرده است خوردن یک اسکوپ بستنی به عنوان صبحانه موجب ترقی غیرمنتظره مغزتان خواهد شد. یوشیهیکو کوگا، پروفسور دانشگاه کیورین توکیو، به منظور انجام یک آزمایش در این زمینه افراد را به خوردن سه قاشق پر بستنی به عنوان صبحانه تشویق کرد. به گفته اخبار Excite، بلافاصله پس از این امر از کامپیوتر برای تکمیل تمرینات ذهنی استفاده کردند.
 
 به این دلیل صبحانه بستنی بخورید

پس از تحقیقات، پروفسور کوگا به این نتیجه رسید افرادی که صبحانه بستنی خورده بودند نسبت به افرادی که بستنی نخورده بودند، از واکنش سریع تر و پردازش بهتر اطلاعات برخوردار بودند.

پروفسور کوگا امواج مغزیشان را در طول آزمایش اندازه گیری کرد. و نتیجه گزارشات نشان داد سرو بستنی موجب افزایش امواج آلفا مرتبط به مراقبت، آرامش و تناسب ذهن می گردد.

پروفسور کوگا به منظور آگاه شدن از هوشیاری درجه حرارت بستنی را مشابه با آب سرد آزمایش کرد. اما در نتیجه تحقیقات دریافت افرادی که آب سرد نوشیده اند موجب برخی سطوح عملکرد ذهن و هوشیاریشان افزایش یافته است. اثری که با خوردن بستنی میسر نمی گردد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
آخر مطلب نامفهوم است احتمالا ترچمه مشکل داشته!!لطفا اصلاح شود
سیدعبدالله جعفرپوذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
سلام متاسفانه هرچه از اونطرف آب وارد مملکت شود و علی الخصوص اگر خوراکی هم باشد به طرز بی سابقه ای تیتر خبرها می گردد در صورتی که مصرف غذاهای سرد در صبحها باعث کند زهنی و آسیب غیرقابل جبران به سیستم گوارش افراد می شود.التماس دعا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار