کد خبر: 832720
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزتاکید کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: حمایت از گروه‌های فرهنگی و هنری از مهمترین راهکارهای توسعه امور فرهنگی در البرز است.

سیدموسی حسینی کاشانی در جلسه با هنرمندان در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در استان البرز توسعه امور فرهنگی و ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی و هنری دارد لذا لازم است تا با استفاد از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه فرهنگی و هنری را طی کنیم.

مدیرکل ارشاد البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این استان با تمام کمبودها اما توانسته در پرورش هنرمندان اقدامات مناسبی را انجام دهد،‌ افزود: کمبود زیرساخت‌های فرهنگی در این استان سبب شده است که هنرمندان به درستی نتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و یا برای انجام فعالیت‌های خود به تهران مراجعه کنند.

حسینی کاشانی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید برای توسعه امور فرهنگی مشارکت داشته باشند و از ظرفیت‌های نهاد خود در این مسیر استفاد کنند بیان داشت: ظرفیت‌ها و خوبی‌های استان البرز باید بیان شود و تنها نباید به کمبودهای این استان بسنده کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه آنقدر از این استان بد گفته شده است که ما نیز به عنوان مسؤول از البرز هراس داریم.

مدیرکل ارشاد استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حمایت از هنرمندان در این استان باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها است خاطرنشان کرد: ما در این استان هنرمندان بسیاری را داریم که لازم است با حمایت از آنان مسیر پیشرفت و رشد آنها را فراهم کنیم.

حسینی کاشانی با بیان اینکه رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه توسعه امور فرهنکی نیازمند توجه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف است،‌ افزود: تخصیص اعتبارات برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در این استان یکی از مهمترین ضروریات است.

وی همچنین به فعالیت‌های هنرمندان تئاتر در این استان اشاره کرد و گفت: بازیگران و فعالان هنری بسیاری در این استان فعال هستند و تاکنون توانسته‌اند در حوزه تئاتر به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند.

مدیرکل ارشاد استان البرز با اشاره به اینکه استعدادهای این هنرمندان نیز باید دیده شود، بیان داشت: بسیاری از تئاترهای این استان به مرحله کشوری نیز راه پیدا کرده است که این نشان دهنده وجود استعدادهای فراوان در هنرمندان این استان است.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: نگاه مدیران به ظرفیت‌های استانی باید مثبت باشد و باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه استان البرز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در نظر دارد تا با دسایس مختلف به کشور ضربه وارد کند،‌ گفت: آگاهی دادن به نسل امروز و توسعه امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های جوانان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر باری دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار