کد خبر: 832719
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
فرمانده سپاه استان البرزخبرداد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران استان گفت: در سطح استان البرز طی سال جاری ۴۵ سالن ورزشی با همت بسیج راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران که با یاد و نام شهدای مدافع حرم استان البرز پیش از ظهر امروز (23دی) در کانون شهید سبحانی برگزار شد، گفت: اهمیت ورزش به گونه ای است که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند، برای میانسالان ورزش واجب و برای جوانان لازم است.

سردار علی استاد حسینی، با اشاره به اهمیت ورزش در برنامه پنج ساله دوم بسیج گفت: طی سال جاری ۵۴ سالن ورزشی در سطح استان البرز با همت بسیج راه اندازی شده است و این نکته نشان می دهد، ورزش از نگاه بسیج بسیار با اهمیت است.

این مسئول ادامه داد: امروز در سطح استان شاهد قهرمانی مدال آوران کشور هستند که از خطّه استان البرز هستند و این مطلب گویای پتانسیل بالای ورزشی استان است.

وی افزود: ورزشکاران 2 کار اصلی و اساسی انجام می دهند، نخست پرچم کشورمان را به اهتزار در می آوردند، دوم هدفمندی، توانمندی و اقتدار کشور را به جهانیان نشان می دهند.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: قهرمانان نام آوازه ایران به دلیل باورها و خلوص ایمانی حاضر نیستند تا ورزشکاران رژیم صهیونیسم مبارزه کنند.

وی با بیان این مهم که یکی از ویژگی های قهرمانان شجاعت و آزادگی آنان است، توضیح داد: روحیه مقاومت و ایستادگی ورزشکاران به گونه ای است که مدال های قهرمانی خود را به پاس قهرمانی و مجاهدت مدافعان حرم به خانواده های آنان تقدیم می کنند.

سردار استاد حسینی خاطرنشان شد: تا به امروز در بحث ورزش در بسیج برنامه ها و اقدام های عمرانی خوب و موثری صورت گرفته است.

وی افزود: استخر سپاه امام حسن مجتبی(ع) که در سال جاری راه اندازی شد، روزانه با استقبال عموم مردم روبه رو است، همچنین در حصارک بالا نیز استخر نیمه کاره ای است که به زودی راه اندازی می شود.

به گفته این مسئول، سلامتی روح و روان و جسم جوانان ما امروز بسیار اهمیت دارد و ورزش راهکار و تدبیری برای حفظ سلامتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار