کد خبر: 832707
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین گفت: عملیات اجرایی 11 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان آغاز شد.

دکتر جواد جواهری رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین افزود: این طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهری قورچی باشی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چهارچشمه، خانه زیست پزشک در روستاهای چهارچشمه، دهنو، فرنق ، چهار پایگاه سلامت شهری و ستاد مرکز بهداشت است.
وی بیان کرد: این طرح ها در مجموع سه هزار و 500 متر مربع وسعت دارند که قرار است در مدت هشت ماه ساخته شوند.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه تخصیص شده و در مرحله نخست 10درصد آن تخصیص داده شده است.
دکتر جواهری بیان کرد: پایگاه های سلامت در عباس آباد، احمد آباد، شهرک معلم و شهید پاکروان از توابع خمین استیجاری هستند که با تملک زمین ساخت پایگاه های مستقل آغاز شده است .
وی گفت: در شهر قورچی باشی از توابع خمین درمانگاه وجود دارد اما، عملیات اجرایی مرکز درمانی با طراحی جدید و دوشیفت کاری پزشک آغاز شده است.
دکتر جواهری گفت: با ارتقاء شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پزشکی و با اجرای برنامه تحول سلامت سطح خدمات کیفی درمانی افزایش یافته که منجر به رضایت مندی مردم شده است.
وی اظهارکرد: با برنامه های در دست اقدام عمرانی، بهبود امکانات و تجهیزات درمانی و از طرف دیگر کمک های خیران سلامت این رضایت مندی با ارائه خدمات مطلوب افزایش می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار