کد خبر: 832706
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراک گفت: يادواره شهداي ورزشکار اراک با حضور سردار آجرلو در روز 18 بهمنماه ادرکلانشهر اراک برگزار ميشود.

پاسدار رضايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اراک با تاکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ ايثار و شهادت دربردارنده آثار و بركات عظيمي است كه به شكل مستقيم و غيرمستقيم جامعه ما را شامل ميشود.

وي افزود: در شرايط کنوني که دشمنان نظام اسلامي تهاجم نرم را عليه ما رقم زدهاند و به دنبال زدودن ارزشهاي انقلاب اسلامي از جامعه هستند بايد تلاش کنيم تا در راستاي حفظ اين ارزشها گام برداريم. در اين زمينه فرهنگ ايثار و شهادت بسيار اثرگذار خواهد بود چراکه نسلهاي جوان انقلاب اسلامي با اين مسئله که چرا جوانان نسل اول انقلاب از جان خود گذشتند تا اين ارزشها را حفظ کنند آشنا و مانوس ميشوند.

وي افزود: فرهنگ ايثار و شهادت يكي از غنيترين گنجينههاي فرهنگ اسلامي و شيعي است كه جلوههاي اعجاب انگيز آن در طول سالهاي انقلاب و دفاع مقدس به روشني آشكار گرديد و شگرفترين و عظيمترين صحنههاي از خود گذشتگي انسانها در آن تبلور يافت.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت اراک تصريح کرد: دوران پرشکوه هشت سال دفاع مقدس با جانفشاني و ايثارگري رزمندگان مخلص و ولايتمدار به برجستهترين و پرشکوهترين بخش تاريخ ايران تبديل شده است و ما امروز وظيفه داريم تا مانع به فراموشي سپردن شدن اين مقطع از تاريخ پرافتخار کشورمان شويم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر