کد خبر: 832668
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مردي معتاد كه مادر و پسردايي خردسالش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود به علت خودزني روي تخت بيمارستان با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كند.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سه‌شنبه 21 دي ماه به مأموران كلانتري 125 يوسف‌آباد خبر رسيد كه حادثه خونيني در يكي از ساختمان‌هاي محل اتفاق افتاده است. مردي كه پليس را از ماجرا با خبر كرده بود، گفت كه از آپارتمان همسايه فريادهاي دلخراش يك زن و كودك را شنيده است. از آنجا كه احتمال مي‌رفت حادثه‌اي دلخراش رقم خورده باشد مأموران پليس بعد از هماهنگي‌هاي لازم در خانه را گشودند و با صحنه‌اي هولناك مواجه شدند. گوشه‌اي از خانه پيكر بي‌جان زني ميانسال و پسربچه‌اي خردسال روي زمين افتاده بود. كمي آن‌طرف‌تر هم مرد جواني با پيكر زخمي با مرگ دسته و پنجه نرم مي‌كرد. در اولين گام مرد مجروح به بيمارستان منتقل شد و بازپرس به همراه كارآگاهان اداره 10 پليس‌آگاهي در محل حاضر شد.

بررسي‌هاي كارآگاهان نشان داد كه دو قرباني با ضربات چاقو كشته شده‌اند. تحقيقات بعدي هم نشان داد كه عامل دو جنايت امير است كه بعد از قتل مادر و پسردايي 10 ‌ساله‌اش خودزني كرده است. همچنين معلوم شد كه امير به تنهايي همراه مادرش زندگي مي‌كرد. او از مدتي قبل به مصرف مواد اعتياد پيدا كرده و بر سر اين موضوع با مادرش مشاجره مي‌كرده است.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس‌آگاهي تهران بزرگ گفت: امير به علت جراحت‌هاي وارد شده در بيمارستان تحت درمان قرار دارد و احتمال دارد كه حادثه در جريان مصرف مواد مخدر رقم خورده باشد. وي گفت: تحقيقات درباره همه زواياي پرونده در جريان است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار