کد خبر: 832667
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مرد 26ساله‌‌اي كه متهم است در جريان دو تيراندازي جداگانه در شهرستان اراك شش نفر را به قتل رسانده بود همچنان تحت بازجويي قرار دارد.
ادامه تحقيقات از قاتل خونين اراكمتهم 26 ساله كه عباس نام دارد يك‌سال قبل به اتهام شركت در يك نزاع منجر به قتل بازداشت شد. او 12 دي‌ماه با سپردن وثيقه200 ميليون توماني از زندان مرخصي گرفت و تصميم گرفت از كساني كه عليه وي شهادت داده بودند انتقام سختي بگيرد. عباس پس از مشاجره‌اي سخت با اعضاي خانواده‌اش ساعت 5 و 45 دقيقه روز چهارشنبه با كمك برادرش خود را به خانه اولين كسي رساند كه سال قبل عليه وي شهادت داده بود. او كسي نبود جز يك مأمور پليس. عباس اسلحه به دست وارد خانه وي شد و مأمور پليس همراه مادر و برادر و دو فرزند خانواده را به رگبار بست. در جريان اين حادثه مأمور پليس و دو فرزند خانواده به قتل رسيدند و دو نفر هم مجروح شدند. هنوز مأموران پليس مشغول تحقيق درباره اين حادثه بودند كه عباس وارد خانواده دومين فردي شد كه عليه وي شهادت داده بود. او مردي ميانسال بود كه همراه همسرش قرباني شليك‌هاي مرگبار عباس شدند.

تحقيقات پليس براي شناسايي و بازداشت عباس خيلي زود به جريان افتاد. ساعتي بعد از حادثه برادر عباس كه در جريان حادثه به وي كمك كرده بود، بازداشت شد. بعد از آن بود كه تلاش‌ها براي بازداشت عباس به جريان افتاد و كارآگاهان موفق شدند شامگاه چهارشنبه او را هم بازداشت كنند.
عباس در اولين بازجويي‌ها به شليك‌هاي مرگبار اعتراف كرد و تحقيقات بيشتر از او در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار