کد خبر: 832665
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مردي كه هشت عضو يك خانواده را در يكي از روستاهاي شهرستان ايرانشهر به قتل رسانده، بعد از بازداشت مدعي شد كه در جريان انتقام‌گيري دست به اين جنايت زده است.
اعتراف مرد انتقامجو به قتل 8 عضو يك خانوادهبه گزارش خبرنگار ما، ظهر روز دوشنبه، 12 دي ماه بود كه به مأموران پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر خبر رسيد كه هشت عضو يك خانواده در روستاي نصرآباد اين شهر كشته شده‌اند. تحقيقات پليس بعد از حضور در محل نشان داد كه مرد صاحبخانه همراه همسر و دو كودك خردسالش و خواهر و سه خواهرزاده‌خردسالش با شليك گلوله كشته شده‌اند. زني كه پليس را از ماجرا باخبر كرده بود، گفت: من كارمند اداره بهداشت هستم و خانه به خانه در حال تزريق واكسن هپاتيت به اهالي بودم. وقتي به اين خانه رسيدم، هر چه زنگ زدم كسي جواب نداد. به خاطر اينكه در باز بود، وارد شدم و صاحبخانه را صدا زدم، اما كسي جوابم را نداد. قدم كه به داخل پذيرايي گذاشتم با صحنه هولناكي مواجه شدم. در هر گوشه از خانه جسدي روي زمين افتاده بود.

يكي از اهالي هم گفت چهار نفر از قربانيان حادثه ميهمان خانواده بودند. شب گذشته خواهرزن صاحبخانه همراه سه كودك خردسالش از ايرانشهر به ديدن خواهرش آمده بود كه حادثه اتفاق افتاد.
كارآگاهان  در بررسي محل حادثه حدود 20 پوكه فشنگ پيدا كردند كه مشخص شد متعلق به اسلحه كلاشنيكف است. همچنين گزارش كارشناس پزشكي قانوني نشان داد كه حدود هشت تا 12 ساعت از وقوع حادثه گذشته است.

بعد از انتقال اجساد به پزشكي قانوني، تحقيقات ميداني در اين باره به جريان افتاد. از آنجا كه روستاي نصرآباد محل كوچكي بود اهالي در اين باره تحقيق شدند. آنها گفتند كه اصلاً صداي شليك گلوله‌ را نشنيده‌اند. كارآگاهان كه احتمال مي‌دادند اهالي موضوعي را از پليس پنهان مي‌كنند در تحقيقات بعدي متوجه اختلاف اهالي با اين خانواده شدند. آنها وقتي سوابق مرد صاحبخانه را بررسي كردند، متوجه شدند كه وي سال قبل به عنوان مظنون در پرونده قتل مردي ميانسال و دو پسرش در روستاي ديگري مورد تحقيق قرار گرفته بود. از آنجا كه احتمال مي‌رفت حادثه در جريان انتقام‌گيري شخصي رقم خورده باشد، بررسي‌ها در اين باره ادامه پيدا كرد.
در شاخه ديگري از تحقيقات معلوم شد كه دو نفر از اهالي روستا با خانواده آن حادثه نسبت دارند، بنابراين به عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفتند، اما خيلي زود معلوم شد كه اين دو نفر كه پسرخاله‌ هستند بعد از حادثه به طرز مرموزي ناپديد شده‌اند، بنابراين تحقيقات براي بازداشت آنها به جريان افتاد و كارآگاهان ساعت 5 صبح ديروز موفق شدند آنها را در شهرستان ايرانشهر بازداشت كنند.

دو پسرخاله26 و 27 ساله گفتند كه در جريان كشتار خانوادگي نقش نداشتند، اما در بررسي‌هاي بعدي عامل قتل را كه پسرعموي يكي از آنها بود به پليس معرفي كردند. با نشاني‌هايي كه دو متهم در اختيار پليس گذاشتند، تلاش براي بازداشت عامل جنايت به جريان افتاد. خيلي زود معلوم شد كه متهم 30 ساله سوار بر موتورسيكلت خود از روستاي نصرآباد به سمت شهرستان ميرجاوه گريخته تا از آنجا راهي كشور پاكستان شود. كارآگاهان ساعت 12 روز گذشته مخفيگاه وي را شناسايي و او را بازداشت كردند. از مخفيگاه متهم يك قبضه اسلحه كلاشنيكف، دو قبضه اسلحه كمري و يك خشاب فشنگ كشف شد. سه نفر هم كه در جريان مخفي شدن متهم نقش داشتند، بازداشت شدند.

سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان به خبرنگار ما گفت: متهم در جريان اولين بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: مدتي قبل پدر و دو برادرم به طرز مرموزي با شليك گلوله كشته شدند. بعد از طرح شكايت مأموران پليس در اين باره تحقيق كردند و چند نفر هم به عنوان مظنون بازداشت شدند، اما به دليل نبودن شواهد كافي آزاد شدند. من به مردي كه او را همراه خانواده‌اش به قتل رساندم، مشكوك بودم و احتمال مي‌دادم كه او مرتكب قتل شده است. شب حادثه وقتي به من خبر رسيد خواهر و خواهرزاده‌هايش ميهمان او هستند، تصميم به انتقام خونين گرفتم و منتظر فرصت مناسب شدم. سحرگاه هم با اسلحه وارد خانه‌اش شدم و همه را به قتل رساندم و از محل فرار كردم. بعد هم با موتور راهي ميرجاوه شدم تا به كشور پاكستان فرار كنم كه دستگير شدم.

سردار رحيمي ادامه داد: تحقيقات بيشتر از متهم در جريان است. وي با هشدار به بر هم‌زنندگان نظم جامعه گفت پليس با اقتدار با مخلان نظم برخورد مي‌كند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
واقعا واس چنین افرادی متاسفم که امنیت مارو هم ازبین بردن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار