کد خبر: 832639
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
نماينده سابق يزد گفت: فسادهايي كه در حال رخ دادن است نشان مي‌دهد مردم بر عملكرد مسئولان نظارت نمي‌كنند. جبهه مردمي براي مبارزه با اين اشرافي‌گري به‌وجود آمده است.
نماينده سابق يزد گفت: فسادهايي كه در حال رخ دادن است نشان مي‌دهد مردم بر عملكرد مسئولان نظارت نمي‌كنند. جبهه مردمي براي مبارزه با اين اشرافي‌گري به‌وجود آمده است.
محمدصالح جوكار فعال سياسي اصولگرا در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اينكه در شرايط فعلي شكل‌گيري جبهه‌اي متشكل از نيروهاي انقلابي امري ضروري احساس مي‌شود، گفت: امروز وحدت و اتحاد پيرامون ارزش‌هاي انقلاب، آرمان‌هاي امام و سياست‌هايي كه رهبر انقلاب دنبال مي‌كنند تنها راه پيشبرد اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران است.
وي افزود: تجربه به ما نشان داده هر جا مردم در صحنه حضور داشته و كار را پيش برده‌اند به پيروزي رسيده‌ايم. تشكيل اين جبهه با هدف آن است كه مردم در تمام عرصه‌هاي مديريتي كشور حضور يافته و از انقلاب خود دفاع كنند.
نماينده سابق مجلس با بيان اينكه متأسفانه شاهد كاستي‌هايي در عملكرد دولت فعلي در برآوردن مطالبات مردم هستيم، يادآور شد: دولت يازدهم نتوانست به تعهداتي كه در زمينه اقتصاد داده بود عمل كند و همين باعث شده امروز مردم دچار مشكلات معيشتي، تورم، ركود و اشتغال باشند. همچنين در حوزه سياست خارجي و مسائل منطقه‌اي به دليل دارا بودن اهميت زياد نقدهاي فراواني به عملكرد دولت يازدهم وجود دارد كه جبهه مردمي براي بهبود اين شرايط مسئوليت‌هاي را به مردم محول خواهد كرد.
جوكار گفت: يكي ديگر از مسائلي كه ضرورت شكل‌گيري جبهه همه‌جانبه و منسجم را به‌وجود آورد، ترويج خوي اشرافي‌گري در كشور است. فسادهايي كه در حال رخ دادن است نشان مي‌دهد متأسفانه مردم در صحنه نيستند تا بر عملكرد مسئولان نظارت كنند. مردم و مسئولان بايد در قالب جبهه بزرگ مردمي پيوند خورده و با ايجاد شفافيت از انقلاب خود دفاع كنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
همه مثل هم دیگه حالمان بهم می خوردمخصوصا بعداز بزرگ انقلاب هاشمی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار