کد خبر: 832568
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
در فرهنگسرای گلستان
ویژه برنامه «نغمه عشاق»، آیین پاسداشت و تکریم خانواده شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس پنج شنبه بیسیت وسوم دی ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، طبق روال برنامه های پیشین، برنامه نغمه عشاق این هفته نیز با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت محمد باقر ربیعی آغاز شد.
بر اساس این گزارش در ویژه برنامه هفتگی «نغمه عشاق» ضمن برگزاری زیارت عاشورا و سخنرانی مذهبی ، با حضور شهروندان و خانواده معظم شهدا، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس گرامی داشته شد.
حجت الاسلام و المسلمین وحیدی در این مراسم گفت: روز اول که خداوند آدم و حوا را آفرید، در بین موجودات دو تا واکنش ایجاد شد اول واکنش ملائکه و دوم واکنش شیطان بود عجیب این است که شیطان از ملائکه بیشتر فهمید ولی در مقام عمل به فهم خودش عمل نکرد.
وی با بیان اینکه دو واژه‌ای که محور اساسی برای مسلمان و دیندار واقعی است اخلاص و صدق عمل است، افزود: در ادبیات دینی ما تأکید شده که در زندگی خالص و صادق باشید زیرا ایمان اصل و حق بودنش براساس اخلاص و صدق درونی است.
وحیدی با تأکید بر اینکه انقلاب درونی در عبادت و عمل خیر بسیار مهم است، اظهار داشت: در 90 درصد احادیث آمده شیعه واقعی کسی است که صدق دارد و خلوص عمل دارد در حقیقت صدق و اخلاص یعنی خودتان باشید؛ ظاهر و باطنتان یکی باشد.
گفتنی است در این مراسم کلیپی در خصوص امام رضا(ع) پخش شد و از خانواده شهیدان داود علی بخشی و علیرضا گل محمد تقدیر شد و لوح‌های سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده معظم آنها اهداگردید.
گفتنی است این مراسم هر هفته از ساعت 7 تا 8:30 در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار