کد خبر: 832541
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت : از تمامی ظرفیت های فرهنگی- هنری در دهه مبارک فجر استفاده شود

مهدی ابدالی، با اعلام برنامه ریزی دقیق در حوزه فرهنگ و هنر در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن دهه مبارک فجر گفت: باید از تمامی ظرفیت های فرهنگی- هنری در استان برای برگزاری برنامه های متفاوت استفاده شود و این مهم قطعاً هم افزایی بیشتری بین مجموعه های استان را لازم دارد.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی- هنری را به صورت مجموعه ای و با همکاری و همگرایی با سایر نهادهای استان مهم دانست و افزود: باید از تک روی در این حوزه پرهیز کنیم و با همگرایی و همکاری با سایر نهادها برگزاری متفاوت برنامه های فرهنگی- هنری را در اولویت قرار دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی این اداره است، گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه ها و برنامه های گسترده فرهنگی- هنری، با همکاری خدمات شهری و اتاق اصناف، به برگزاری چند نمایشگاه کتاب مردمی در سطح شهر اقدام ورزیم. بازدید مخاطبان از نمایشگاه های تخصصی هنر، افراد خاص و متخصص را شامل می شود، اما نمایشگاه کتاب با عموم مردم در ارتباط است.

ابدالی در ادامه افزود: برگزاری تئاتر خیابانی و اکران همزمان فیلم های فجر در کرج از جمله برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر سال ٩٥ برگزار خواهد شد. برگزاری جلسات متعدد توسط مدیران هنرستان های هنرهای زیبا دختران و پسران با اولیاء دانش آموزان در راستای ارتقای برنامه های فرهنگی- هنری بلند مدت و کوتاه مدت از جمله اقداماتی است که باید در آموزش پایه برای هنرجویان لحاظ شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار