کد خبر: 832538
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
مدیرعامل هلال احمر اردبیل:
مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم و روستایی از مهمترین برنامه‌های هلال احمر بوده که در این زمینه سالانه اقدامات گسترده‌ای در سطح استان اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهرام غیبی در نشست با مسئولان سازمانهای مردم‌نهاد اردبیل اظهار داشت: سازمان هلال احمر خود یک موسسه بوده که فعالیتهای مختلفی در چارچوب اهداف تعریف شده در اساسنامه به نمایش می گذارد.

وی افزود: ارتقای حوزه خدمات درمانی و سلامت در طول 5 سال اخیر از جمله تشکیل تیمهای درمان اضطراری در وقوع حوادث، داروهای رایگان و درمان رایگان، تجهیز مراکز درمانی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و دوشیفت کردن استقرار پزشکان به صورت 8 ساعته در داروخانه هلال احمر از بارزترین فعالیتهای سازمان هلال احمر در این حوزه است.

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: احداث پایگاههای اردبیل- سرچم، بیله‌سوار- خروسلو، بیله‌سوار- جعفرآباد، اردبیل- مغان، اردبیل – مشگین‌شهر و اردبیل – سرعین در مجموع یک هزار و 548 متر در طول 5 سال اخیر احداث شده‌اند در حالی که قبلا نیروهای امدادی در کانکس استقرار داشتند.

غیبی گفت: احداث ساختمان اداری نمین، احداث محل نگهداری سگهای تجسس که به تعداد سه مورد برای نخستین بار خریداری شده که 4 مربی نیز به آنها آموزش می‌دهند، احداث سالن ورزشی توپی و بدنسازی، اردوگاه فرهنگی و امدادی شهرستان نیر و خوابگاه شهرستان نیر از اقدامات مطلوب هلال احمر به شمار می‌رود.

وی احداث مجتمع اداری و تجاری نبش ایستگاه سرعین در 50 هزار مترمربع و ساختمان یک هزار و 200 متری مشگین‌شهر و نیز احداث انبار امدادی بیله‌سوار، گرمی و پارس‌آباد به متراژ یک هزار و 630 متر مربع و نیز انبار امدادی شهرستان کوثر که در حال احداث است، امداد هوایی و آشیانه بالگرد و پد موقت را از دیگر اقدامات این سازمان در چند ساله اخیر عنوان کرد.

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی این سازمان که با 700 دانشجو در 12 رشته تحصیلی دانشگاهی در حال تحصیل می‌‌باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر