کد خبر: 832533
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تجلیل و تکریم شایسته مردم از آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری اسباب شرمساری بدخواهان نظام اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ذکی الله خوشبخت در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیکره نظام اسلامی ضایعه ای جبران ناپذیراست چرا که ایشان از استوانه های نظام، انقلاب اسلامی و یار دیرین و باوفای امام و رهبری بودند.

وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از متفکران اسلامی عصر معاصر یاد کرد و گفت: چه در دوران مبارزات با رژیم شاهنشاهی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی از عناصر اصلی و پیشگام این کشور بودند که در مسئولیت های مختلف نیز اعم از دوران دفاع مقدس، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام منشا خیر و برکت بودند.

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه ملت ایران در تجلیل و تکریم از این شخصیت بزرگ انقلابی در مراسم تشییع و تدفین او سنگ تمام گذاشته و با این حضور سنگینی این ضایعه را که با تلخکامی همراه بود به نقطه وحدت و همدلی رساندند خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه اسباب خنثی شدن توطئه ها و کارشکنی های بدخواهان نظام اسلامی را فراهم کرد و ملت قدردانی خود را از یک خادم واقعی نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

خوشبخت با اشاره به اینکه مراسم تجلیل و بزرگداشت این شخصی انقلابی در مسجد سرچشمه اردبیل صبح پنجشنبه برگزار می شود ادامه داد: در ماه های اخیر شاهد فقدان دو چهره انقلابی آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بودیم که از چهره های ماندگار نظام اسلامی محسوب می شوند که امیدواریم خداوند متعال آنها را با امام راحل، شهدا و اهل بیت(ع) محشور کند.

 40 سال آبروی خود را با دنیای هیچکس معامله نمی کنم

رئیس شورای شهر اردبیل به برخی مسایل مطرح شده در هفته های اخیر و تهمت و افترای یکی از اعضای شورای شهر نسبت به خود و ضرورت روشنگری در این زمینه اشاره و تصریح کرد: در هفته های اخیر مباحثی مبنی بر واگذاری زمین به متراژ 10 هزار مترمربع از سوی بنده به یکی از دوستانم مطرح بود که باید در این زمینه اعلام کنم طرحی در جلسه صدوچهلم شورای شهر اردبیل در دوره چهارم به تصویب رسیده که براساس آن به یکی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس زمینی واقع در جزیره شورابیل برای اجرای طرح سرمایه گذاری واگذار شده که این فرد هیچ نسبتی با بنده ندارد و طرح مورد نظر نیز بعد از بررسی در کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری با اکثریت آرا در شورای شهر به تصویب رسیده و اگر بنده نیز به این طرح رای داده ام از بابت اجرای یک طرح مناسب در شورابیل و رزمنده بودن این فرد به آن افتخار می کنم.

خوشبخت افزود: این طرح سرمایه گذاری به روش BOT به فرد مورد نظر که هیچ نسبتی نیز با بنده ندارد واگذار شده و این بسیار بد است که بخواهیم به خاطر کار نکرده به دیگران افترا و تهمتی بزنیم در حالی که زندگی بنده قابل بررسی است و به هیچ وجه کسی نمی تواند در این زندگی سالم نقطه مبهمی را پیدا کند.

وی با بیان اینکه 40 سال سابقه فعالیت بنده چه در دوران مبارزات قبل از انقلاب با رژیم شاهنشاهی و چه در دوران دفاع مقدس در کنار و همراه رزمندگان و چه بعد از آن در مجاهدتی شبانه روزی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی کاملا معلوم و مشخص است و این عیب است که بنده این همه پشتوانه ارزشی و معنوی را با دنیای یک دوستم یا فامیلم بخواهم معامله کنم.

رئیس پارلمان محلی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بهتر است همکاران ما در هنگام اظهارنظرها حتی به حالت عصبانی از تهمت و افترا پرهیز کنند چرا که ما باید یک روز در برابر پروردگار متعال پاسخگوی اعمال خود باشیم.

در این جلسه موضوع احداث پل عابر پیاده در هفت نقطه شهر با اظهارنظر اعضای شورای شهر اردبیل و مشارکت یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث این پل ها در شهرک نادری، نیایش، قائم، راه انزاب، خیابان ترمینال، نیروگاه علی آباد و صیاد شیرازی مطرح شد که با اکثریت آرا احداث این پل ها با مشارکت بخش خصوصی به تصویب رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر