کد خبر: 832525
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان خبرداد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از اهدای بیش از ١٠ هزار جلد کتاب و توزیع آن در استان خبر داد.
 محمدرضا سوقندی در نشست کمیته اهدای کتاب این اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: اهدای کتاب به کتابخانه‌ها در صدر الویت‌های این اداره کل در حوزه کتاب و فرهنگ مکتوب است.
وی با اشاره به اهداء بیش از ١٠ هزار جلد کتاب در این استان خاطرنشان کرد: ارزش کتاب‌های اهداء شده بیش از یک میلیارد و ١٦٠ میلیون ریال بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از توزیع این کتب در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان خبر داد و  خاطرنشان کرد: بیش از ٥٠ درصد از این کتاب‌ها در شهرستانهای مختلف استان سمنان توزیع شده است.
سوقندی با تاکید بر اینکه اهدای کتاب باید اولویت‌بندی شود خواستار تامین منابع جدید و راه‌اندازی سامانه‌ای برای فرآیند اهدای کتاب و ثبت و ضبط آنها در این استان شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تعدد کتابخانه‌های عمومی در این استان پهناور، افزود: همه شهرستان‌های این استان از کتابخانه‌های عمومی متعددی بهره‌مند هستند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر لزوم توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی به توسعه و غنابخشی به کتابخانه‌ها کمک می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها