کد خبر: 832522
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان :
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: دایرة‌المعارف دفاع مقدس و دانشنامه استان سمنان در حال تدوین است.

سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در جمع کارکنان تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان توضیح داد: حضور مجاهدانه و انقلابی سپاه در همه عرصه‌ها یکی از عوامل موفقیت و تحکیم جایگاه آن در کشور است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروی و تبعیت از ولایت فقیه را خوب فهمید و در بحران‌ها و شرایط حساس از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس به درستی انجام وظیفه کرد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: در همه سازمان‌های نظامی دنیا سلاح و تجهیزات مهم است ولی باورها و اعتقادات ازعواملی است که تنها کشورهای اسلامی از آن برخوردارند.ساخت و تولید پهپادها، موشک‌ها، فناوری‌های علمی و رفع نیازمندی های کشور ثمره داشتن روحیه جهادی و انقلابی است که باید حفظ شده و ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به روحیه انقلابی سپاه گفت: سپاه پاسداران صرفا یک نیروی نظامی نبود و در همه میادین انقلاب مجاهدت کرد و جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است که پاسداران باید درعرصه جهاد فرهنگی مبارزه کنند. امروز دشمن درعرصه‌های اقتصادی، روانی، تبلیغاتی و پروژه نفوذ تهدیدات خود راعلیه ملت ایران اجرایی کرده که افسران جنگ نرم کشور باید در سنگرهای نهضت روشنفکری و دیگر سنگرها با تکیه بر ایمان با دشمنان مبارزه کنند.
سلامی با اشاره به دستاوردهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود:عزت، اقتدار،سرافرازی و سربلندی مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان وشهیدان هشت سال دفاع مقدس است که با بصیرت و روشنفکری خود راه حق را تشخیص دادند و ما نیز وظیفه داریم از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کنیم و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
وی در پایان گفت: دایرة‌المعارف دفاع مقدس و دانشنامه استان سمنان در حال تدوین است. همچنین نقش تیپ12 قائم (عج) استان سمنان دردوران هشت سال دفاع مقدس هم باید مستند و جمع آوری شود، شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر