کد خبر: 832502
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
نائب رئیس اول اتاق اصناف تبریز تاکید کرد
نائب رئیس اول اتاق اصناف تبریز‌ بر لزوم ایجاد مرکز پژوهش‌های صنعت استان آذربایجان‌شرقی به منظور شناخت بازارهای هدف برای تولیدات داخلی استان تاکید کرد.

محمد‌علی شریعت‌زاده در ششمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت گردش کالا در سطح عرضه ویژه صنعت کفش تبریز در سالن اجتماعات سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای صنعتگران استان استفاده از شرکت‌‌های دانش بنیان برای بررسی ذائقه مشتریان می‌باشد که این امر ضرورت ایجاد مرکز پژوهش‌های صنعت استان را دو چندان می‌کند.

وی  با اشاره به اینکه‌ صنعت کفش تبریز قدمتی صد ساله دارد و صنعت کفش تبریز برای رقابت در بازارهای جهانی باید به سمت ارتقای کیفیت و تولید کفش‌های با ذائقه مشتریان حرکت کند، تصریح کرد: بعد از ایجاد مرکز پژوهش‌های صنعت کفش تبریز، این گروه علمی و تحقیقاتی می‌توانند برای 4 فصل سال نیازهای مشتریان به انواع کفش ها را تولید و عرضه نماید.

نائب رئیس اول اتاق اصناف تبریز در ادامه‌ بر لزوم ایجاد دانشگاه و مرکز طراحی کفش تاکید و اضافه کرد: صنعت کفش تبریز توان صادرات به کشورهای مختلف اروپایی را دارد و با ارتقای کیفیت تولیدات و توجه به مقوله تنوع در مدل و طراحی برای هر کشوری تولیدات متفاوتی را انجام داد.

شریعت‌زاده در خاتمه با عنوان اینکه‌ با وام نمی‌توان به داد صنعت رسید و باید صنعتگران با ارتقای کیفیت تولیدات و کسب بازارهای جدید به سمت پیشرفت حرکت کنند، افزود: اتاق اصناف تبریز نیز به نوبه خود آماده حمایت همه جانبه از صنعتگران و اصناف تبریز برای تولید و عرضه محصولات با‌کیفیت می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر