کد خبر: 832477
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
آغاز جنجال رسانه‌هاي منطقه براي فيلمي با موضوع آل‌سعود
ساخت فيلم سينمايي «امپراطور جهنم» در ايران رسانه‌هاي عربي را به وحشت انداخته است، اين در حالي است كه با اين وجود هيئت انتخاب جشنواره فيلم فجر اين فيلم را ناديده گرفتند.
به گزارش جوان، روزنامه «البنا» يكي از رسانه‌هاي لبنان در مطلبي به فيلم سينمايي «امپراطور جهنم» ساخته پرويز شيخ‌طادي و تهيه‌كنندگي محمد خزاعي پرداخته است. انتشار اين مطلب در حالي روي داده كه هيئت انتخاب جشنواره فيلم فجر از پذيرش اين فيلم در بخش رقابتي آن سر باز زده و تنها خارج از مسابقه نمايش داده خواهد شد. 

متن اين خبر به شرح زير است:
«پس از گذشت پنج سال از اكران فيلم «پادشاه شن‌ها» به كارگرداني اسماعيل نجدت انزور، اين روزها اخباري از برنامه ايران براي توليد فيلمي در راستاي نقد آل سعود، رسوايي داعش و نمادهاي تكفيري منتشر شده است. در اين فيلم همچنين به رويدادهايي كه به صورت مخفيانه در خاورميانه، اروپا و امريكا در جريان است، پرداخته مي‌شود. فيلم «امپراطور جهنم»، بزرگ‌ترين پروژه ايران در عرصه جهاني محسوب مي‌شود. محمد خزاعي تهيه كننده و پرويز شيخ‌طادي نيز كارگردان اين فيلم است. 

اين فيلم فلسفه ايجاد داعش و گروه‌هاي تكفيري را روايت مي‌كند و همچنين روابط سعودي‌ها با رژيم اسرائيل را نمايش مي‌دهد.
محمد خزاعي يكي از فعالان سينمايي در حوزه رسانه‌هاي مقاومت است و آثار مهمي را در جشنواره فيلم «مقاومت» در ايران ارائه داده است. وي در اين آثار، شخصيت رهبران مقاومت يعني سيدحسن نصرالله دبيركل حزب‌الله و عبدالملك الحوثي رهبر انصارالله يمن را به نمايش گذاشته است.

اين پروژه سينمايي به صورت مخفيانه و به دور از چشم رسانه‌هاي محلي و بين‌المللي توليد شده است و بدون شك اين فيلم در ايران و كشورهاي منطقه با مشكلاتي مواجه خواهد شد و جنجال‌هاي گسترده‌اي را در پي خواهد داشت.»
در سال های اخیر هنرمندان جبهه مقاومت تلاش کرده اند در آثارشان به افشاگری علیه  تروریسم وهابی و حامیان آن بپردازند. نمونه های موفقی از آثار این هنرمندان در مجموعه جشنواره های مقاومت به نمایش درآمده است. استقبال بین‌المللی از چنین آثاری  خشم حامیان تروریسم را در پی داشته است و به  شیوه های مختلف تلاش در سنگ اندازی در مسیر این آثار کرده اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار