کد خبر: 832468
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
مرد ميانسالي كه متهم است وقتي خانم مهندس به پيشنهاد خواستگاري‌اش جواب رد داده به روي وي مايع اسيدي وايتكس پاشيده است، پس از دستگيري جرم خود را انكار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، اين گزارش به عنوان «پاسخ اسيدي به جواب رد خانم مهندس تلگرامي!» پنجم دي ماه امسال در صفحه حوادث روزنامه جوان چاپ شد. ماجراي حادثه از اين قرار بود كه چندي قبل دختر  جواني به اداره پليس رفت و گفت كه مرد ميانسالي به بدنش مايع اسيدي پاشيده است. شاكي گفت: من مهندس هستم و در يكي از خيابان‌هاي شمالي تهران شركت دارم. شش ماه قبل، از طريق تلگرام با مردي آشنا شدم. او خودش را پسر جواني به نام پويا معرفي كرد و به من ابراز علاقه كرد، اما وقتي بعد از مدتي او را ملاقات كردم متوجه شدم او مردي 50 ساله و مرا فريب داده است. پس از اين تصميم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع كنم، اما مرد ميانسال همچنان اصرار داشت با من ازدواج كند. وقتي به او جواب رد دادم، تهديد‌هاي او شروع شد. مرد ميانسال پيامك‌هاي تهديدآميز براي من مي‌فرستاد و تهديد به قتل مي‌كرد، اما من تهديد‌هاي او را خيلي جدي نگرفتم تا اينكه چند قبل راه مرا سد كرد و مايع اسيدي به طرف من پاشيد به طوري كه لباسم‌هايم پودر شد.

من فكركردم او دست از مزاحمت‌هايش برمي‌دارد، به همين دليل شكايت نكردم تا اينكه چند روز قبل وقتي از تاكسي پياده شدم تا به محل كارم بروم، دوباره راه مرا سد كرد و مايع اسيدي كه بعد متوجه شدم وايتكس است به روي من پاشيد به طوري كه بدنم آسيب ديد و گواهي پزشكي قانوني هم دارم. الان از او به اتهام اسيدپاشي شكايت دارم. با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 

كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي پايتخت در نهايت چند روز قبل متهم را بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها با انكار جرم خود گفت: مدتي قبل با خانم مهندس آشنا شدم . قرار بود با هم ازدواج كنيم. به همين دليل من خيلي پول خرجش كردم، اما مدتي قبل ناگهان به من جواب رد كه متوجه شدم با مرد ديگري قرار ازدواج گذاشته است. من خيلي اصرار كردم با من ازدواج كند، اما او از من شكايت كرد تا به اين شيوه مرا به زندان بيندازد و با مرد مورد علاقه‌اش به راحتي ازدواج كند. 
متهم براي ادامه تحقيقات و روشن شدن ادعاهايش در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار