کد خبر: 832445
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
خانه فرهنگ گلبرگ با تاکید بر محوریت " جهاد مهربانی " و با هدف غني سازي اوقات فراغت شهروندان با رویکرد تاکید بر فضایل اخلاقی ، خانواده و سبک زندگی اسلامی و تکریم زندگی ویژه برنامه " آدینه ها عیدند " را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 وفرهنگسرای گلستان ؛ ویژه برنامه تفریحی و فرهنگی "آدینه ها عیدند" جمعه های هر هفته به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 وکانون های مردمی فرهنگسرای گلستان و با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ، ارگانها و سازمان های مردم نهاد با اجرای برنامه های شاد و مفرح در بوستان های منطقه میزبان خانواده ها است. در این برنامه علاوه بر برپایی غرفه های فرهنگی و هنری، هنرمندان به اجرای برنامه های شاد و طنز می پردازند.
"آدینه ها عیدند" جمعه این هفته از ساعت 10 صبح با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی با همکاری کانون های "بانوان" و "ستایشگران" به برپایی ایستگاه های سلامت ، ایستگاه ورزش ، ایستگاه خیریه محک ، کارگاه حجاب ، نمایش موزیکال ، ایستگاه کارآفرینی و ... با هدف ترویج فرهنگ تکریم و احترام اختصاص دارد. در بوستان نخجیر میزبان خانواده ها است.
«آدینه ها عیدند» به منظور استفاده از ظرفیت های بالقوه کانون های مردم نهاد و مراکز مشارکتی سازمان ، فعال شدن فرهنگسراها در روزهای جمعه، جهت غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها اجرا می شود و این هفته در راستاي ارتقا ی فرهنگ اجتماعی و سلامت عمومي همچنين ترويج شيوه زندگي سالم با محوريت جهاد مهربانی به اجرای برنامه می پردازد.این ویژه برنامه با " رویکرد من یک جهادی ام " ساعت 10 روز جمعه 24 دی ماه با حضورشهروندان محله نخجیر و برگزاری ایستگاه دستاوردهای کانونی ، ایستگاه چهره پردازی ، نمایشگاه کتاب با موضوع سلامت ، مشاوره خانواده ، گریم کودکان ، مشاوره فردی و گروهی و ... به همت فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود .
علاقمندان می توانند جهت حضور در برنامه فوق به نشانی نارمک، خیابان گلبرگ شرقی ، خیابان دردشت ، خیابان 72 شرقی مراجعه کنند.ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77183997 تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار