کد خبر: 832425
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از جمع آوري و ساماندهي 232 نفر متکدی از سطح شهر در ۹ ماهه امسال خبرداد.

آرش رخزادی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در حوزه جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان اظهار کرد: یکی از برنامه شهرداری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرای مستمر طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان است.

وی بیان کرد: در 9 ماهه امسال 232 متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شد که از این تعداد 121 نفر مرد و 111 نفر هم زن بودند.

اين مسئول گفت: 46 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده در 9 ماهه امسال ساکن سنندج نبودند بنابراین با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان‌های محل سکونتشان انتقال داده شدند.

رخزادی افزود: با توجه به اینکه 138 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده ساکن این شهر بودند با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری ازاین مرکز ترخیص شدند.

وی از معرفی 8 نفر از متکدیان متخلف به مراجع قضایی در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: امسال در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان 13 کودک متکدی در سطح شهر جمع‌آوری و تحویل خانواده‌هایشان داده شد.

رخزادی همچنین اعلام کرد: 20 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده در سال‌جاری معتاد بودند که این افراد هم به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: با آغاز فصل سرما این شهرداری با هدف کمک به افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب طرح جمع‌آوری و اسکان این افراد را در کنار طرح جمع‌آوری متکدیان اجرا نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار