کد خبر: 832420
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کنگره‌ امیران، سرداران و بیش از 7 هزار شهید استان مرکزی به منظور حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با عنوان كردن اين مطلب و با اشاره به اینکه حوادثی که در طول تاریخ اتفاق افتاده تصادفی و جبری نبوده بلکه فرا زمانی و فرا مکانی بوده، اظهار داشت: تاریخ آیینه تمام عیاری است برای شناخت عوامل پیروزی و شکست که یکی از این موارد که در تاریخ ما وجود دارد تاریخ طلایی دوران دفاع مقدس است و به فرموده مقام معظم رهبری یک گنج است که این گنج باید توسط افراد دلسوز و متعهد به نظام استخراج شود.

وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه برای نسلی که آن دوران را درک نکرده‌اند، تبیین شود، افزود: نهادی مانند حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند در این زمینه گام‌های بسیار مهم و تأثیرگذاری را بردارد و در این مورد تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه هر سازمان و تشکیلاتی باید در نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس سهمی را داشته باشد و با برنامه‌ریزی در این زمینه گام بردارد، تصریح کرد: اقدامات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این زمینه بسیار مهم و تأثیرگذار بوده، اما هنوز در ابتدای راه هستیم.

سردار کریمی تاكيد كرد: برگزاری کنگره امیران، سرداران و بیش از 7 هزار شهید دفاع مقدس استان در سال 97 در این استان برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار