کد خبر: 832413
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک از صدور ۱۲۴ فقره سند برای اراضی ملی و مراتع و ۴۳۵ سند برای طرح مسکن مهر خبر داد.

محمدحسن بهادر با اشاره به رشد هشت‌درصدی صدور سند مالکیت در سال جاری گفت: تعداد ۱۵ هزار و ۱۶۸ سند در قالب قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند، تعداد ۹ هزار و ۸۷۶ سند در قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، ۷۰۳ سند برای املاک اوقافی، ۱۲۴ سند برای اراضی ملی شده و مراتع، ۴۳۵ سند برای طرح مسکن مهر وبقیه در اجرای ماده ۲۲ قانون ثبت صادرشده است.

وی افزود : در این مدت به بیش از ۹۲ هزار استعلام ارسال‌شده به ادارات ثبت‌اسناد و املاک تابعه پاسخ داده شد. وی ارائه خدمات الکترونیکی توسط ادارات ثبت‌اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی را گامی بزرگ در جلوگیری از جعل اسناد و همچنین رفاه حال مراجعین به ادارات ثبت‌اسنادخواند.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک ادامه داد: برای ایجاد زیرساخت‌های لازم تمامي اطلاعات دفاتر املاک سراسر کشور، استخراج و در بانک اطلاعات املاک درج شد و با تهیه و تولید نرم‌افزار موردنیاز موجبات تولید سند مالکیت به‌صورت الکترونیکی فراهم و از سال ۹۲ تاکنون ۹۹.۷ درصد از مجموع اسناد مالکیت از سیستم کاداستر صادر و تا الآن قریب شش میلیون و ۵۰۰ هزار سند مالکیت در سیستم کاداستر صادرشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار