کد خبر: 832392
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
۱۰ سکوی فازهای پارس جنوبی در شرکت صدرای بوشهر به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار دارای پیشرفت ۸۰ درصدی است که تا سال ۹۶ تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با اعلام اين خبر و بيان اينکه سکوهای پارس جنوبی در صدرای بوشهر در حال ساخت است گفت: این سکوها که مربوط به فازهای «13»، «22»، «24» و «13» پارس جنوبی است دارای پیشرفت 80 درصدی است.

محمد رحیم دهقانی ارزش سکوهای در حال ساخت در صدرای بوشهر را 2.5 میلیارد دلار دانست و افزود: اردیبهشت ماه سال آینده سه سکوی یاد شده برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی بارگیری می‌شود و سکوهای دیگر نیز با فاصله بین یک تا 1.5 ماه تکمیل، بارگیری، نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای ساخت سازه‌های دریایی در صدرای بوشهر گفت: با توجه به توانمندی بالای صدرای بوشهر بیش از 80 درصد ظرفیت این شرکت خالی است که با واگذاری پروژه‌های دریایی به این شرکت امکان ایجاد اشتغال 10 هزار نفر در این شرکت فراهم می‌شود

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران با بیان اینکه شرکت صدرا با مدیریت قرارگاه خاتم‌الانبیاء دارای توانمندی بالایی است افزود: در شرکت صدرا تخصص‌های لازم در طراحی، ساخت و نصب سازه‌های دریایی فراهم است که توانایی این شرکت را ارتقا داده است.

دهقاني با بیان اینکه شرکت صدرای بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است تاکید کرد: اکنون 20 درصد ظرفیت این شرکت مورد بهره‌برداری قرار گرفته و این در حالی است که 80 درصد ظرفیت این شرکت خالی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار