کد خبر: 832388
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
معاون وزیر راه و شهرسازی از تکميل وبهره برداري از پروژه بیمارستان 400 تختخوابی شهرستان اسلامشهر، طی دوسال آینده خبر داد.

جعفرعلیزاده گفت:عملیات احداث بیمارستان400تختخوابی اسلامشهر که از سال 1388 آغاز شده ، با اتمام مرحله اسکلت بندی وارد فازدوم شده وعملیات تیغه بندی و نازک کاری آن با توجه به تامین اعتبارات لازم بزودی شروع خواهد شد .

وی با اشاره به مشخصات فنی این طرح، افزود: این پروژه درمانی با 36 هزار متر مربع زیربنا و 9 بلوک 6طبقه در زمینی به وسعت 62230 مترمربع درحال احداث است که تعداد12 اتاق عمل تخصصی ،40 تخت آی سی یو، 24 تخت سی سی یو،11 تخت ان آی سی یو، 5 اتاق عمل زایمان و 24 تخت اوژانس برای آن طراحی و پیش بینی شده است .

علیزاده تاکید کرد: براساس توافق بعمل آمده700میلیارد ریال اعتبار، درقالب تسهیلات بانکي تامین می شود و300 میلیارد ریال دیگر نیزازمحل اعتبارات عمرانی دولت در قانون بودجه پیش بینی و تامین خواهد شد .

وی با اشاره به وضعیت تامین اعتبارت و مراحل پیشرفت پروژه ،تصریح کرد: دربهترین حالت و شرایط و با توجه به زمانبر بودن تکمیل تاسیسات و خدمات زیر بنای این طرح، درنیمه نخست سال 1397 ساختمان این بیمارستان تکمیل و دراختیار بهره بردار قرارخواهد گرفت تا،اقدام به نصب تجهیزات پزشکی لازم نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار