کد خبر: 832302
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان اردبیل:
رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل گفت: ورزشکاران ناشنوا در استان اردبیل سالیان سال با درخشش در مسابقات مختلف کشوری به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شوند و با موفقیّت و کسب مدال‌های بین‌المللی باعث سربلندی ورزش کشور هستند.

سخاوتعلی خدنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان آنلاین ازاردبیل اظهار کرد: سالیانه ارزیابی عملکرد هیأت‌های‌ ورزش‌ ناشنوایان کشور انجام می‌پذیرد و با توجه به آخرین ارزیابی عملکرد، هم‌اکنون هیأت ناشنوایان استان اردبیل در جایگاه دوم کشور قرار دارد و احتمال این‌که در ارزیابی عملکرد امسال در رتبه نخست کشور قرار بگیرد، وجود دارد.

وی افزود: از سالیان گذشته ورزشکاران ناشنوا در استان اردبیل با درخشش و کسب مدال‌های مختلف در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی، استعداد خود را به جهانیان نشان داده‌اند و مطمئنا با توجه بیشتر به کمبودها و مشکلات ورزشکاران، به مراتب موفق‌تر از گذشته عمل خواهند کرد.

رئیس هیأت ناشنوایان استان اردبیل تصریح کرد: در رقابت‌های مختلف آسیایی 12 ورزشکار از استان اردبیل حضور داشتند که از این میان 5 ورزشکار موفق به کسب مدال شد که یک آمار فوق‌العاده از لحاظ کسب نتیجه و عملکرد مثبت است.

خدنگی بیان کرد: باید با مشکلات و کمبودها با روحیه بالا و تلاش مضاعف مبارزه کرد و با همین نگرش، تنها هیأت ورزشی در کشور هستیم که در تمام مسابقات کشوری حضور پیدا کرده و عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز از خود نشان دادیم و این درحالی است که استان‌های بزرگ صنعتی مثل تهران، اصفهان، مشهد و سایر شهرها در برخی از مسابقات به دلایل مشکلات مالی حاضر به شرکت در رقابت‌ها نیستند.

وی عنوان کرد: هیأت ناشنوایان استان اردبیل با استفاده از استعداد و ظرفیت مناسب موجود در ورزشکاران با حضور مقتدرانه خود در مسابقات مختلف کشوری، موفق به کسب موفقیت‌های متعددی شده است و هم‌اکنون ملی‌پوشان مختلفی از استان اردبیل در حال انجام تمرینات و سپری کردن تمرینات خود بوده و یا در آینده نزدیک به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

رئیس هیأت ناشنوایان استان اردبیل یادآور شد: محمد جهانگیری فوتبالیست موفق اردبیلی که افتخار عنوان آقای گلی مسابقات فوتسال جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد، به اردوی تیم ملی فوتبال کشور که از ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد دعوت شده است.

خدنگی توضیح داد: در این مرحله از اردوی تیم ملی  40 نفر از فوتبالیست‌های منتخب کشور دعوت شدند و بعد از برگزاری چند بازی تدارکاتی با صلاح‌دید مربیان در نهایت 22 نفر برای شرکت در مسابقات المپیک 2017 ناشنوایان ترکیه انتخاب خواهند شد.

وی افزود: مسابقات دو صحرانوردی ناشنوایان انتخابی تیم ملی، از اواسط بهمن‌ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که از استان اردبیل ورزشکاران مدعی و خوب زیادی در این مسابقات حاضر خواهند بود و رقابت‌های تکواندو، کشتی، دوچرخه‌سواری و تنیس‌ روی میز نیز در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد و با آماده‌سازی مناسب ورزشکاران به این مسابقات اعزام خواهیم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر