کد خبر: 832203
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی قوانین بانکی سبب بی‌انگیزگی و فراری شدن سرمایه‌گذاران از استان شده از همین‌رو لازم است بانک‌های عامل با رفع چنین قوانینی مسیر جذب سرمایه‌گذاران را هموار کنند.
هوشیار طهماسبی

سیامک سلیمانی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: رفع مشکلات بخش تولید استان برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی نیازمند تلاش گسترده همه متولیان و به ویژه بانک‌های عامل است.

وی خواستار توجه بیشتر به جذب سرمایه‌گذاران در استان شد و افزود: پرداخت تسهیلات، امهال و بخشودگی جرایم بانکی از مهمترین خواسته‌های بخش تولید و سرمایه‌گذاران در استان است از همین‌رو باید این مسائل به صورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اطمینان یافتن از اهلیت سرمایه‌گذاران به منظور اعطای تسهیلات بانکی به آن‌ها، بیان کرد: متاسفانه برخی موانع و قوانین بانکی سبب دلسردی و بی‌انگیزگی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان شده از همین‌رو لازم است بانک‌های عامل قوانین موجود را برای جذب سرمایه‌گذاران و کمک به رشد و توسعه استان تسهیل نمایند.

سلیمانی تاکید کرد: اگر خواستار حضور و جذب سرمایه‌گذاران در استان هستیم باید ظرفیت‌های موجود را تشریح و مسیر را هموار کنیم.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران عاملی برای بهبود بازدهی استفاده از تسهیلات بانکی است، خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عملکرد خوبی در خصوص سرعت‌بخشی به روند اجرایی پروژه‌های تولیدی داشته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر