کد خبر: 832115
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
سردار نقدی در مراسم پنجمين سالگرد شهادت مصطفي احمدي‌روشن در همدان:
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تأكيد كرد: اگر زماني ترديد كرديم چرا ولايت‌ فقيه تصميم به انجام مذاكره گرفتند، از مسير شهدا فاصله گرفته‌ايم.
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تأكيد كرد: اگر زماني ترديد كرديم چرا ولايت‌ فقيه تصميم به انجام مذاكره گرفتند، از مسير شهدا فاصله گرفته‌ايم.
به گزارش شبكه اطلاع‌رساني راه دانا، سردار محمدرضا نقدي شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت پنجمين سالگرد شهادت شهيد مصطفي احمدي‌روشن در حسينيه امام خميني (ره) شهر همدان، تصريح كرد: انرژي هسته‌اي مسيري بود كه انتخاب كرديم اما برخي گمان مي‌كنند اگر از مواضع خود در انرژي هسته‌اي كوتاه بياييم معيشت مردم بهبود مي‌يابد، بنابراين ولي‌فقيه اندكي در مسير، دستور توقف مي‌دهند تا اين افراد هم به قافله برسند و دوباره مسير را پي بگيريم. وي با بيان اينكه نرمش قهرمانانه براي پايان‌دادن به ترديدها بود، تصريح كرد: اين توقف براي اين بود كه همه به مسير بپيوندند و به اين ترتيب نهضت را ادامه دهيم و انقلاب را به دست صاحب اصلي آن برسانيم.
معاون فرهنگي سپاه با بیان اينكه براي انسان سفيه هم مشخص شد امريكا هرگز قابل اعتماد نيست و از مواضع استكباري خود كوتاه نمي‌آيد، اظهار كرد: افرادي كه سخن از برداشته‌شدن تحريم‌ها با توقف فعاليت‌هاي هسته‌اي به ميان مي‌آوردند، اكنون بايد شرمنده باشند و از مردم عذرخواهي كنند كه در ذهن مردم ترديد ايجاد كردند. وي با بيان اينكه از زمان آغاز مذاكرات هسته‌اي، امريكا به طور ميانگين ماهي يك قانون عليه كشورمان به تصويب رسانده است، تأكيد كرد: امروز همه متوجه شده‌اند كه امريكا به قول‌خود متعهد نيست، به طوري كه عملكرد امريكا اين‌گونه جلوه مي‌كند كه كنگره تنها براي تصويب قانون عليه ايران ايجاد شده است. نقدي خاطرنشان كرد: دشمنان ماجراهايي رواني را براي خسته‌كردن مردم از انقلاب و القاي شكست انقلاب درست مي‌كنند، هرچند خوشبختانه تا كنون ناكام مانده‌اند. وي با تأكيد بر عدم‌توجه به يأس‌هايي كه توسط دشمنان در جامعه ما پراكنده مي‌شود، تصريح كرد: امروز بايد موفقيت‌ها و پيروزي‌هاي انقلاب را در گوشه و كنار مانند حلب ديد و مأيوس نشد.
نقدي با بيان اينكه خداوند همواره پشتيبان انقلاب اسلامي بوده است، يادآور شد: مردم ايران همواره با اخلاص، راه خدا و خواسته‌هاي او را دنبال كرده‌اند و پس از پشت سر گذاشتن سختي‌هاي بسيار امروز به پيروزي‌هاي بزرگي دست يافته‌اند. رئيس سابق سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به حضور يك تيم از امريكاي لاتين براي يادگيري كاركرد بسيج در ايران اظهار كرد: اين افراد قرآن آموخته بودند و به علت ايستادگي و موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران، اسلام و پيامبر (ص) را پذيرفتند و ايستادگي ملت ايران در مقابل امريكا را ستايش مي‌كردند.
نقدي در بخش ديگري از سخنانش شهدا را بالاترين اسوه‌هاي انسانيت دانست چراكه شهدا حقيقت هستي را دريافته و مسير درست زندگي را برگزيدند و به راهنماي همه انسان‌ها بدل شدند. وي گفت: شهدا در غبار و فضاي مه‌آلود راه صحيح را برگزيدند و به بالاترين قله‌هاي انسانيت دست يافتند چراكه بالاترين نقطه خوبي شهادت در راه خداست.
معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همچنين به وصيتنامه شهيد احمدي‌روشن اشاره كرد و افزود: شهيد احمدي‌روشن اعلام مي‌كند روي از مخالفان انقلاب و ولي‌فقيه برمي‌گرداند و شكرگزار زندگي در لواي حكومت اسلامي است و توصيه مي‌كند نسبت به امريكا و خدشه وارد كردن به جايگاه ولي‌فقيه هوشيار باشيم به طوري كه هشت سال در مقابل دنيا از كشور و دين خود دفاع كرديم و جوانان بسياري نيز شهيد، جانباز يا اسير شدند اما وقتي ولي‌فقيه از پذيرش قطعنامه سخن گفتند، هيچ فردي خواستار ادامه جنگ نبود و اين يعني ولايتمداري. وي با بيان اينكه براي رسيدن به انرژي هسته‌اي بهترين سرمايه‌هاي كشور چون شهيدان شهرياري و احمدي‌روشن را كه هنوز به درستي نشناخته‌ايم، تقديم كرديم، خاطرنشان كرد: اگر زماني ترديد كرديم چرا ولايت‌فقيه تصميم به انجام مذاكره گرفتند، از مسير شهدا فاصله گرفته‌ايم. نقدي با تأكيد بر اينكه همواره بايد به سخنان ولي‌فقيه گوش سپرد، عنوان كرد: در فرمايشات ولي‌فقيه نبايد ترديد كرد چراكه هدف، رسيدن به اهداف متعالي است و امكان دارد در راه، شيوه‌هاي مختلفي به‌كار گرفته شود.
   كنگره ملي مصطفي شهيد در كاشان
علامه بر همدان، كنگره ملي مصطفي شهيد شامگاه دوشنبه در مسجد صادقيه كاشان با حضور مسئولان شهر همچون رياست شوراي شهر كاشان، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان، پدر شهيد احمدي روشن و عاشقان شهيد و شهادت برگزار شد.
همكار شهيد احمدي‌روشن در اين مراسم اظهار داشت: شهيد احمدي روشن از سال 84 كمتر به خانه مي‌رفت و اكثر وقت خود را صرف تحقيق و كار مي‌كرد و خبر شهادت او براي ما هنوز قابل باور نيست. اين دانشمند هسته‌اي با بيان اينكه شهيد احمدي‌روشن به بومي‌سازي تأكيد بسيار زيادي داشت، خاطرنشان كرد: اگر رئيس شهيد احمدي‌روشن مأموريت به بومي‌سازي بود، بسيار خوشحال مي‌شد. رحيم احمدي‌روشن در اين مراسم ضمن عرض تسليت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و عرض تشكر از حاضران در مجلس اظهار داشت: اين مراسم عظيم و نوراني را برگزار كردند و من را در جمع پرنور خود پذيرفتند و اين مهم جاي تشكر دارد. پدر شهيد احمدي‌روشن افزود: يك مسئله براي همه آحاد جامعه به وجود مي‌آيد و اين سؤال آن است كه چرا خداوند به شهيد و خانواده او اين همه لطف مي‌كند و در اين راستا به تعبير من مصطفي ويژگي‌هاي خاصی داشت و باعث شد خداوند شهادت را روزي او كند. احمدي روشن خاطرنشان كرد: شهيد احمدي‌روشن ويژگي‌هاي شاخصي داشت و اولين ويژگي آن بود كه فرزند خوبي براي خانواده بود و به مستجاب بودن دعاي والدين خود معتقد بود و دومين ويژگي مصطفي آن بود كه براي ايران و نظام سرباز خوبي بود و شهيد احمدي‌روشن و همكاران او باعث سرخم كردن امريكا شدند و سومين ويژگي مصطفي آن بود كه مريد خوبي براي مقام معظم رهبري بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار