کد خبر: 831887
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
اعضاي شبكه سارقان مسلح كه با حمله به زنان راننده دست به سرقت مي‌زدند با طرح شكايت‌هاي تازه مواجه شدند.
به گزارش خبرنگار ما، جزئيات دستگيري سه سارق مسلح روز شنبه 18 دي ماه در اين صفحه چاپ شد. نخستين شكايت از متهمان روز 13 آذر ماه امسال از سوي زن جواني در اداره پليس مطرح شد. سارقان خشن در پوشش مسافركش تمامي طلاها، 300 هزار تومان پول نقد و كارت عابربانكي كه 13 ميليون تومان پول داشته است، سرقت كرده‌اند. در حالي كه تحقيقات براي ديگر شاكيان احتمالي از سوي كارآگاهان ادامه دارد، صبح ديروز دو شاكي جديد به دادسرا رفتند و ماجراي سرقت را شرح دادند.
 
سرقت از خانم دكتر با ضربات چاقو
يكي از شاكيان كه خودش را دكتر داروساز معرفي كرد، گفت: چند روز قبل خودروي شاسي بلند خارجي خريدم. روز حادثه پس از پايان كارم با خودروام به طرف خانه‌ام به راه افتادم. وقتي وارد بزرگراه شهيد حقاني شدم خودروي پرايدي از پشت با خودروام تصادف كرد. من خودروام را كنار بزرگراه متوقف كردم و از خودرو پياده نشدم و قصد داشتم موضوع تصادف را تلفني به مأموران پليس خبر بدهم كه ناگهان دو مرد مسلح كه يكي چاقو در دست داشت و دومي مسلح به اسلحه كمري بود به سراغ من آمدند. آنها با تهديد اسلحه و چاقو از من خواستند به صندلي سمت شاگرد بروم كه از ترس به صندلي شاگرد رفتم. در اين لحظه مردي كه چاقو داشت پشت فرمان خودروي من نشست و همدستش كه اسلحه داشت در صندلي عقب نشست. در حالي كه از شدت ترس دست و پايم مي‌لرزيد راننده خودروي مرا روشن كرد و به راه افتاد و مگان هم پشت سر ما به راه افتاد. من با خواهش و التماس خواستم مرا رها كنند، اما مردان مسلح مرا تهديد كردند كه حرفي نزنم. پس از طي مسافت كوتاهي مرد مسلح اسلحه‌اش را روي شقيقه‌ام گذاشت و خواست هر چه پول و طلا دارم به همراه كارت عابرم به آنها بدهم. در حالي كه گريه مي‌كردم به آنها گفتم كه خودروام را به تاز‌‌گي خريده‌ام و هيچ پولي داخل كارت عابرم ندارم و طلا هم ندارم كه ناگهان راننده با چاقو چند ضربه به دست و پايم زد. فريادم به آسمان بلند شد و از درد به خود مي‌پيچيدم كه دوباره تهديد كردند هر چه اموال قيمتي دارم به آنها بدهم. هر چقدر به آنها مي‌گفتم كه پولي ندارم فايده‌اي نداشت و سارقان خشن باور نمي‌كردند و براي اينكه مرا وادار كنند به آنها پول بدهم با چاقو مرا شكنجه مي‌دادند. وي ادامه داد: در حالي كه همه بدنم خوني شده بود تصميم گرفتم براي نجات جانم خودم را از خودرو به بيرون پرتاب كنم به همين خاطر در حالي كه خودرو به سرعت حركت مي‌كرد در را باز كردم و خودم را به بيرون پرتاب كردم و وقتي به هوش آمدم در بيمارستان بودم.
 
سرقت خودروي شاسي بلند زن جوان در بزرگراه صدر
شاكي ديگر كه زن جواني بود، گفت: شب حادثه با خودروي سوزوكي شاسي بلندم در بزرگراه صدر در حال رانندگي بودم كه خودروي پژويي از پشت به آرامي با خودروي من تصادف كرد. بلافاصله خودروام را متوقف كردم و از خودرو پياده شدم تا ببينم چقدر خسارت به خودروام زده‌اند كه دو نفر از داخل خودروي سمند بيرون آمدند و با تهديد اسلحه و چاقو مرا به زور به داخل خودروام كشاندند. پس از اين يكي از آنها پشت فرمان خودروام نشست و به راه افتاد. من خيلي ترسيده بودم كه دو مرد سارق خشن با تهديد اسلحه خواستند هر چه اموال با ارزش و پول دارم به آنها بدهم. من از ترس هر چه طلا و پول داشتم به آنها دادم. دو سارق خشن پس از سرقت اموال و تلفن همراهم پس از يك ساعت گروگانگيري مرا در خيابان خلوتي از خودرو به بيرون انداختند و با خودروام از محل گريختند. تحقيقات بيشتر از متهمان در دادسراي ويژه سرقت درجريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار