کد خبر: 831824
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
سخنگوی شورای استان اردبیل:
سخنگوی شورای استان اردبیل گفت: توجه به مدیریت واحد شهری میتواند کلید حل بسیاری از مشکلات و دغدغه های شهروندان باشد.

فراهم اختری در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین اظهار کرد: در سال های اخیر بسیاری از مشکلات شهر و شهرنشینی از عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی و خدماتی در ارائه مطلوب کارهای شایسته و رو به جلوست که می تواند زمینه ساز تحول در حوزه عمران و خدمات شهری باشد.

وی گفت: بعد از گذشت نزدیک به دو دهه از عمر شوراهای اسلامی شهر و روستا غفلت از مدیریت واحد شهری آسیب های جدی را در خدمات رسانی سریع و کیفی فراهم کرده که به نظر می رسد دولت تدبیر و امید با ارائه لایحه مدیریت واحد شهری در کنار لایحه جذب و استخدام در شهرداری ها تلاش می کند تا به کار بر زمین مانده و عقیم در این حوزه سر و سامان بدهد.

عضو شورای استان اردبیل با بیان اینکه در شهرهای مختلف استان اردبیل این خلا آسیب هایی را به همراه داشته و شهرداران را با فراز و نشیبی در ارائه خدمات روبرو کرده است بیان داشت: در شهر بزرگی همچون اردبیل هماهنگی بیشتر و بهتر دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و .... با شهرداری می تواند هم کمیت و هم کیفیت خدمات متنوع شهرداری را ارتقا دهد.

اختری تصریح کرد: با مدیریت واحد شهری به راحتی می توان از موازی کاری، دوباره کاری و چند دستگی در خدمات رسانی شهری به عنوان یک مطالبه واقعی حلوگیری کرده و زمینه ارائه خدمات با سرعت و مطلوبیت فراهم آید.

نماینده مردم بیله سوار در شورای استان اردبیل به نزدیکی انتخابات شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم اشاره کرد افزود: اجماع کاندیداها و علاقمندان به حضور در پارلمان محلی باید بر پیگیری اصل موضوع مدیریت واحد شهری متمرکز شود تا با همکاری دولت و مجلس زمینه تصویب نهایی در این زمینه فراهم آید.

اختری در ادامه سخنان خود به سفر روز گذشته استاندار اردبیل به شهرستان مرزی بیله سوار و پیگیری موضوعات منطقه ای به ویژه ضرورت تصویب منطقه آزاد تجاری و فعال شدن گمرک مرزی بیله سوار تاکید کرده و ضرورت به سرانجام رسیدن این طرح ها را یادآور شد.

سخنگوی شورای استان اردبیل در پایان گفت: در سه سال دولت تدبیر و امید مسئولان کشوری و استانی همواره شوراهای شهر و روستا و شورای فرادستی استان اردبیل را مورد حمایت قرار دادند که انتظار می رود ادامه ابن روند حمایتی به تقویت و توانمندی این مجموعه منجر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر