کد خبر: 831758
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
استاندار البرزخبرداد
استاندار البرز گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان باید بانک جامع اطلاعاتی از تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

سید حمید طهایی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز ، با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در خصوص واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان، افزود: دستگاه های متولی باید در این زمینه اقدامات لازم را در اسرع وقت برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان مسئولان مربوطه باید درصدد ارائه آمار دقیقی از واحدهای تولیدی و صنعتی و محصولات و کالاهای تولید شده باشند چراکه از این طریق سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

طهایی گفت: در خصوص معرفی اماکن تفریحی و گردشگری استان نیز می توان بانک اطلاعاتی کامل تهیه کرد و لینک آن را در سایت های مربوط به تمامی دستگاه ها و ادرات در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بهبود فضای کسب و کار افزود: این امر یکی از شاخص های اصلی برای ارزیابی اقتصاد کشور و دنیا محسوب می شود.

استاندار البرز افزود: در فضای کسب و کار نباید عامل عقب ماندگی سایر دستگاه ها باشیم بلکه در تعاملی سازنده نیاز است که درصدد رشد و توسعه اقتصاد استان بود و نقش پنجره واحد در سرمایه گذاری نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: زیر ساخت های موجود در مجموعه پیام باید با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی شده و بهترین بهره برداری در این خصوص صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار