کد خبر: 831634
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اسلامشهر انجام شد:
کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر اسلامشهر با هدف تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی جهت برگزاری باشکوهتر برنامه های این ایام با حضور مسئولین دستگاههای مختلف تشکیل شد .
بهاره عشقی صابر
نخستین  نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر اسلامشهر با هدف تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاههای اجرایی جهت برگزاری باشکوهتر برنامه های این ایام با حضور دستگاههای مختلف فرهنگی شهرستان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

 سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان  در این جلسه با تشریح مسئولیت کمیته فرهنگی هنری در برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر برنامه های فرهنگی هنری دهه فجر انقلاب اسلامی ،یکدستی و هم افزایی در اجرای برنامه های ویژه این ایام را از اهداف اساسی برگزاری این جلسه برشمرد .

وی در ادامه به عناوین ایام الله دهه فجر و روزشمار آن پرداخت و در خصوص ارائه برنامه های فرهنگی هنری دستگاهها، متناسب با عناوین روزهای دهه فجر، مأموریت ها و وظایف این کمیته و فلسفه وجودی این کمیته برای به تصویر کشیدن هنرمندانه انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای هنری بعد از انقلاب در زمینه های مختلف ملی، استانی و شهرستانی و انجام پشتیبانی های لازم در اجرای برنامه های فرهنگی هنری مطالبی را مطرح نمود .

گفتنی است: در ادامه این جلسه کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی و سایر اعضای دستگاهها و نهادهای اجرایی حاضر به ارائه برنامه های پیشنهادی واجرائی حوزه فعالیت دستگاه های مربوطه خود بمناسبت دهه فجر پرداختند .

همچنین در بخشی از این جلسه با توجه به حضور کارشناسان و مسئولان دستگاههای مختلف فرهنگی شهرستان در راستای مصوبه جلسه شورای تأمین مطالبی توجیهی در خصوص فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدهای آن توسط وحید مهدی پور کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد .

قابل ذکراست که در این نشست برنامه هایی همچون برگزاری همایش مدافعین حرم، رونمایی و نقد کتاب، نشست کتابخوان، دیدار با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و شهدای مدافع حرم، برپایی کرسی های آزاد اندیشی با اهداف آرمانهای انقلاب، اجرای جشنواره من بچه شیعه هستم در مقابله با جنگ نرم، نشست های رفع شبهات دینی، نمایشگاههای کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری کارگاههای مذهبی با موضوع اهداف اصلی انقلاب و ... از سوی اعضای حاضر در جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر