کد خبر: 831599
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
معاون دادگستری اردبیل:
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۵۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل در انتظار آزادی هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،یوسف خدادادی در جلسه ستاد دیه مردمی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 550 زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند که نیاز است خیران و مردم برای آزادی این زندانیان پیشگام باشند تا بتوانیم این زندانیان جرائم مالی را به آغوش گرم خانواد‌ه‌هایشان بازگردانیم.

وی با اشاره به این‌که متاسفانه هم‌اکنون بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی در زندان به سر می‌برند، افزود:‌ زندان حق چنین افرادی نبوده و تمام تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده تا بتوانیم زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را در اردبیل فراهم کنیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت:‌ ستاد دیه استان اردبیل نیز آمادگی کاملی برای برگزاری جلسات ستاد دیه و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را دارد که در این زمینه این جلسات با حضور معتمدان، خیران و مسئولان قضایی برگزار می‌شود و بسیار تاثیرگذار بوده است.

خدادادی با اشاره به این‌که امسال زمینه آزادی 180 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم شده است، افزود: این زندانیان با کمک مردم، خیران و ستاد دیه به جمع خانواده خود بازگشتند که علاوه بر آن که آزادی این زندانیان را شاهد بودیم، گام بزرگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: نیاز است فرهنگ آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به طور همه‌جانبه در استان اردبیل ترویج یابد تا دیگر شاهد حضور هیچ فردی به دلیل مشکل مالی و اقتصادی در  زندان نباشیم، چرا که این امر آسیب‌های اجتماعی زیادی را برای خانوده‌ها و خود زندانیان دارد و انتظار می‌رود همگان در این امر پیشگام باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر