کد خبر: 831597
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مصرف سی.ان.جی در استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

به گزارش جوان از کردستان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت منطقه کردستان، فریدون یاسمی با بیان این مطلب اظهار کرد: در 9 ماه نخست امسال، 123 میلیون و 650 هزار مترمربع سی.ان.جی در استان مصرف شده است.

وی با اشاره به مصرف روزانه سی.ان.جی در استان گفت: در 9 ماه نخست امسال، روزانه 484 هزار مترمکعب سی.ان.جی در استان مصرف شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و تلاش کارشناسان منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهینه‌سازی مصرف سوخت، افزایش تعداد جایگاه‌های سی.ان.جی استان در اولویت برنامه‌های این منطقه است.

یاسمی افزود: در همین راستا این منطقه نسبت به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در جایگاه‌های عرضه برای تشویق همشهریان به استفاده از سوخت سی.ان.جی، مصاحبه تلویزیونی درباره فواید مصرف این سوخت پاک، درج اطلاعیه فراخوان احداث جایگاه‌های جدید و بیان شرایط ویژه پرداخت کارمزد فوق‌العاده برای بخش خصوصی در جراید استانی و غیره اقدام کرده است.

وی با اشاره به صرفه‌جویی 133 میلیون لیتری مصرف بنزین در استان با توجه به در مدار بودن همه جایگاه‌های سی.ان.جی افزود: در حال حاضر 52 جایگاه سی‌.ان‌.جی در استان فعال است.

یاسمی افزود: جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی استان با 326 نازل فعال سوخت‌گیری به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف ماهانه بیش از 14 میلیون متر مکعب سی.ان.جی در استان گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان تلاش و برنامه‌ریزی منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌های منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم شرایط در مدار بودن و ارائه خدمات کامل جایگاه‌ها به شهروندان کردستانی را فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر