کد خبر: 831440
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
جانشين فرمانده سپاه پاسداران:
جانشين فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اينكه امروز مشي و مرام عده‌اي در كشور غربي شده است، گفت: انقلاب اسلامي براي غلبه بر جاهليت مدرن و غرب‌زدگي شكل گرفت.
جانشين فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اينكه امروز مشي و مرام عده‌اي در كشور غربي شده است، گفت: انقلاب اسلامي براي غلبه بر جاهليت مدرن و غرب‌زدگي شكل گرفت.
به گزارش مهر، سردار حسين سلامي پنج‌شنبه در مراسم يادواره شهداي عرصه علم و فناوري و مدافعان حرم كه در مسجد روضه محمديه يزد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب مي‌خواستند با گسترانيدن روحيه غرب‌زدگي در جامعه ثروت‌هاي مادي و معنوي را به يغما ببرند اما انقلاب اسلامي براي مقابله با چنين اقداماتي شكل گرفت. وي بيان كرد: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامي سال‌هاي سال منابع نفتي جهان اسلام را غارت كردند و براي اينكه ايران را به آنچه خود مي‌خواهند تبديل كنند، جاي امر به معروف و نهي از منكر را با يكديگر عوض و تلاش كردند نورانيت و معنويت از جوانان ما دور شود اما با پيروزي انقلاب اسلامي، پرتوهاي نور اسلام نه تنها بر ايران اسلامي بلكه بر جهان تابيد. سلامي خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران امروز به الگويي براي كشورهاي ديگر تبديل شده همانطور كه مي‌بينيم مردم سوريه و يمن با راهنمايي‌هاي انقلاب اسلامي پرچم استقلال به دست گرفته‌اند و در حال مبارزه‌اي سخت با جهان استكبار و صهيونيست‌ها هستند.
جانشن فرمانده سپاه پاسداران تأكيد كرد: دشمنان مي‌خواهند عزم، همت و اراده ما را سست كنند و با تنگ كردن حلقه تحريم‌ها به اهداف خود برسند اما بدانند كه ما با همين تحريم‌ها رشد كرديم و توانستيم اقتصاد نفتي را به اقتصاد علمي برسانيم. وي عنوان كرد: دشمنان ما بايد بدانند كه ما ايستادگي را از امام راحل و رهبر معظم انقلاب آموختيم و پي به اين موضوع برده‌ايم كه اگر مي‌خواهيم رشد كنيم، بايد ايستادگي كنيم و ملتي كه لباس عزت و مبارزه در برابر دشمن را از تن بيرون كند، خداوند لباس ذلت بر او خواهد پوشاند. سلامي همچنين عنوان كرد: امروز جهان از ملت ايران تصوير ملتي منسجم، داراي‌ شرافت، كرامت و اعتبار، ظلم‌ستيز‌ و خستگي‌ناپذير‌ دارد و اين تصوير با خون شهدا رنگ گرفته و حتي تحريم‌ها نيز توانسته اين ديدگاه‌ها را تغيير دهد. وي تأكيد كرد: ما ياد گرفته‌ايم مستقل از امريكا و اروپا زندگي كنيم و مي‌دانيم كشورهايي كه خود درگير مسائل و مشكلات اقتصادي هستند، نمي‌توانند گرهي از مشكلات اقتصادي ايران باز كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار