کد خبر: 831434
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
جابربن‌رحمان‌دهلرانی می‌گوید: اگر شخص در خواب شكار كند، اما به شكار نرسیده كركسی بیاید
جابربن‌رحمان‌دهلرانی می‌گوید: اگر شخص در خواب شكار كند، اما به شكار نرسیده كركسی بیاید و آن را ببرد، یعنی قبل از تقلب كردن مراقب جای پارتنرش را عوض خواهد كرد. 
پشمك‌زن ‌خان نیك‌منش معتقد است: هر حیوانی در خواب به یك چیز تعبیر می‌شود، چنانكه مار و زرافه‌ به امتحان بلند، گوركن به مراقب نزدیك‌بین، فیل به سؤالات گردن‌كلفت، مرغ و گوسفند به بیسكوئیت سر جلسه، لاك‌پشت به كمترین نمره شدن و اوران‌بوتان به هیچی. 
 شیخ ‌وهم‌الدین‌ریاضی می‌گوید: اگر در خواب بیند روحی مجهول‌الهویه را كه نه چشم دارد و نه بینی و نه گوش، اما در عوض سری تاس و كچل دارد، یعنی در برگه‌ امتحانی نام خودش را نخواهد نوشت و صفر می‌گیرد. اگر خود را پایین دره‌ای در حال بالا رفتن از صخره‌های صعب‌العبور ببیند، یعنی برای نیفتادن، باید به استادش مدام التماس كند.  یارو رویایی می‌نویسد: اگر‌شخصی در خواب ببیند در پیك‌نیك كباب باد می‌زند و حالش را می‌برد، اما ناگهان باران می‌آید و همه‌چیز را خراب می‌كند، دلیل بر آن باشد كه سؤال‌ها آسان هستند، اما زمان كم خواهد آمد. اگر شخصی در خواب ببیند حاتم طایی شده و دارد به گدایان و گشنگان عالم غذا می‌دهد كه از گرسنگی نمیرند، اما خودش به نداری و فلاكت مبتلا می‌شود، یعنی اگر به تنبلان كلاس تقلب برساند، مراقب پوستش را می‌كند. 
و من الله توفیق. 
ابن‌سیری در كتاب «معلومات مِن بَطن مجهولات» می‌نویسد: خواب شب قبل از امتحان، به امتحان برمی‌گردد و تفسیر آن به حواشی امتحان. اگر شخص در خواب درختی پر از میوه ببیند كه از میوه‌های آن می‌چیند و می‌خورد، تعبیرش در روز امتحان نشستن كنار خرخوان كلاس و آسان تقلب گرفتن از او باشد. اما اگر میوه ‌گندیده باشد، یعنی جواب‌های طرف اشتباه است در نهایت به فنا می‌رود.  عالم‌الغیب بقال می‌نویسد: اگر شخص در خواب، خود را در بیابانی لم‌یزرع ببیند، دلیل بر آن باشد كه سر جلسه امتحان در گوشه‌ای بی‌كس بیفتد كه هیچ‌ مددرسانی در كنارش نباشد. اگر در خواب ببیند سوار اسبی شده و به تاخت می‌تازد، یعنی امتحان آسان است و تمام سؤال‌ها را یك‌به‌یك جواب می‌دهد. 
علامه ماست‌فروش روانی معتقد است: اگر شخص ببیند از كوزه‌ای آب می‌خورد و ناگهان آب كوزه تمام می‌شود، یعنی خودكارش سر جلسه جوهر تمام خواهد كرد. اگر در خواب بتی ثابت بیند بسان بودا یا نخلی به بلندای برج میلاد، تعبیر بر آن می‌شود كه مراقب جلسه، تمام طول امتحان از بالای سرش تكان نخواهد خورد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر