کد خبر: 831333
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از 4 پروژه مسیر گشایی عنوان کرد:
شهردار تبریز با اعلام اینکه خدمت رسانی به شهروندان امری تعطیل بردار نیست همکاری های بین بخشی در توسعه و عمران شهر را با اهمیت و ضروری دانست.
دکتر صادق نجفی در مراسم  بهره برداری از پروژه های مسیر گشایی و تعریض معابر شهرداری منطقه 2 تبریز اظهار داشت: همکاری اداره آموزش و پرورش و دانشگاه تبریز با شهرداری تبریز نمونه ای از همکاری موفق و اثرگذار بین بخشی برای عمران و خدمت رسانی در شهر می باشد.


وی با تقدیر از همکاری های دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پروش استان گفت: همراهی این دو نهاد خدمت رسان با شهرداری تبریز در تعریض خیابان 24 متری کوی مدرسه عزیز آباد و احداث خیابان شهید رستمی (قورخانه) باعث شد تا خادمان مردم تبریز در شهرداری، در کمترین زمان با تعریض و احداث خیابان در منطقه دو خدمت رسانی به شهروندان را تداوم بخشند.


دکتر نجفی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهروندان امری تعطیل بردار نیست اظهار داشت: اجرای پروژه های مسیر گشایی و تعریض معابر شهری علی رغم شرایط شرایط مالی موجود در شهرداری منطقه 2 تبریز نشان از عزم و اراده مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان را دارد.


گفتنی است صبح امروز با هدف تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به مقاصد سفرهای درون شهری بهره برداری 4 پروژه مسیر گشایی و تعریض معابر در سطح شهرداری منطقه 2 تبریز آغاز شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر