کد خبر: 831327
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
شهردارتبریز در دیدار با اعضای هسته گزینش شهرداری:
شهردارتبریز در جمع اعضای هسته گزینش شهرداری، رعایت عدل و انصاف در برخورد با مراجعین را اولین ضرورت گزینش دانست.
دکتر صادق نجفی در دیدار با اعضای هسته گزینش شهرداری که به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل گزینش از سوی امام خمینی(ره) صورت گرفت، با اشاره به جایگاه گزینش در نظام جمهوری اسلامی گفت: گزینش، یکی از نهادها و مجموعه هایی است که کاملا مورد توجه رهبر معظم انقلاب و مسوولان نظام قرار دارد.
وی با بیان اهمیت گزینش پرسنل در شهرداری نیز، تصریح کرد: اشخاصی که در یک موقعیت کاری قرار می گیرند، باید از افراد اصلح و معتقد به نظام برگزیده شوند  و این مهم، به دست نیروهای متدین و مومن گزینش صورت می گیرد.
شهردارتبریز در بخش دیگری از سخنان خود، بر رعایت عدل و انصاف در رابطه با مراجعین تاکید کرد و اظهار داشت: رعایت حق و انصاف، باید سرلوحه تمامی اقدامات هسته گزینش قرار گیرد تا خدای ناکرده، در اثر سهل انگاری یا کم دقتی، حقی از کسی ضایع نشود.
دکتر نجفی درادامه، خطاب به اعضای گزینش، عنوان کرد: فعالیت و کار شما به مثابه نماز و روزه، نیاز به ایمان قلبی دارد و همانطور که برای بجا آوردن فرایض دینی، باید باور درونی وجود داشته باشد، برای انجام گزینش نیز، ایمان درونی به خداوند و خداترسی، یک ضرورت است.
وی، اظهار داشت: البته باید توجه داشت که این موارد، به معنای انتخاب افراد بدون صلاحیت و غیر متعهد نیست؛ چرا که اسلام یک قانون است و هرکس که آن را پذیرفته، باید به اصول قانونی ان پایبند باشد؛ در عین حال، نمی توان به افراد اجازه داد که بدون دقت و عمل به مقررات جامعه، حرکت کنند؛ زیرا خدمت در جامعه، مستلزم قبول اصول و چارچوب جامعه است.
شهردار تبریز، همچنین متذکر شد: طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حفظ نظام اسلامی، از اوجب واجبات است  و ما نیز، به عنوان مسوولان بخشی از این نظام، موظف به در نظر گرفتن استراتژی نظام هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر